Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe en cykel på nettet?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Ja, jeg kunne godt finde på at købe en cykel til 5000 - 6000 på nettet. og især en fixie-cykel hvor jeg selv kunne sammensætte den på nettet først..

Det ville da være pisse lækkert, og det tror jeg helt sikkert at der vil være penge i. Men som morten siger, så tror jeg også at det vil kræve en stor kapital, og så vil det kræve at du får lavet en rigtig lækker byggefunktion som bare virker helt perfekt..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg ville ikke umiddelbart købe en cykel på nettet - beklager. Men man kan jo heller ikke fange alle derude på nettet. Der er sikkert mange andre som er mere modige. Personligt vil jeg gerne have en prøvetur inden dankortet skal svinges.

Kh Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  BLOK18 Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt det er muligt at sælger cykler via nettet.

Det kommer naturligvis an på hvilke cykler der sælges. Racercykler og lign. cykler som kan være utrolig dyre, samt kræver at de er lavet 100% til én selv, vil køber nok meget gerne prøve inden de betaler for den - samtidig er man også generelt sikret en bedre/hurtigere service ved at handle hos den lokale cykelhandler.

Dog tror jeg at du med fixiecykler har en fin mulighed for at få solgt over nettet - det er ikke mit indtryk at fixiecykler behøver at være 100% anatomisk korrekte, da det mere er en "smart"cykel, der handler om at blive set.

Så jeg tror helt bestemt på at det er muligt for dig at sælge disse cykler online!  Men det kræver naturligvis lidt forarbejde :)

Held og lykke!

Mikkel 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Mikael christiansen:
vi snakker om små nicher her altså det der er mindre salg

 

Ja, der er mindre salg i niche-områder, men hvis der kun er en eller 2 udbydere, så er der ikke langt til succes. Jeg stopper mine indlæg i denne tråd, men vil blot endnu engang opfordre trådstarter, til at forsøge - er 100% overbevidst om et stort potentiale.

 

 

jeg har hele tiden kun hvad flere tallet gør men nicher er en mulighed men kræver dog du gør dit forarbejde godt

racercykler folk vil prøve da de skal passe

mode cykler kan udmærket være en ide og billige discount cykler

middel bruger op ad der gerne vil have bare lidt passer derved er det bedste med en cykle handler

sats på en niche vil mene er bedste , men der kommer selvfølgelige flere på markedet løbende derved skal gøre noget mere en får en ide mode cykler og der kommer flere sådan er det og til sidste er der mange intet markedet vil dog normalt være en af de eneste altid derfor være forkant med udvikling

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg takker for jeres svar og den debat i at skabt omkring mit spørgsmål.

Jeg vil gå i tænkeboks og finde ud af, om en konfigurator er den rette løsning til min shop. 

Til dem af jer, som kunne være interesseret i at se nærmere på min idé, lavede jeg en (sparsommelig) konfigurator for et halvt års tid siden. Det skal siges, at den er utrolig langsom, da det er en testversion. Så håber i har en hurtig internetforbindelse: http://secret.cykelid.dk/

På siden skal i klikke på 'Designeren' i menuen. Den virker i Google Chrome og Safari. Kan ikke forsikre den virker i andre, da det er en testversion. Der går ca. 20 sek, før selve cyklen kommer frem i konfiguratoren... 

DBH

Frederik 

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Frederik 

Utrolig spændende det du har gang i der. 

jeg har selv været i tænkeboksen omkring dette område, da jeg selv synes der er et stort marked for at lave sin egen cykel. Du kan bare se den succes Cykelbanditten har fået det seneste års tid, hvor muligheden for at lave sin egen cykel har været. Deres butikker er eksploderet i KBH. De har på deres hjemmeside, en feature hvor man kan sammensætte sin egen cykel. 

Jeg har tidlige gået og tænkt på at importere en masse billigt udstyr, fra enten polen / taiwan, da det er to billige lande at importere cykeludstyr fra. Hvis jeg kunne skaffe de nødvendige ressourcer, så var det noget jeg bestemt ville kaste mig ud i, da jeg tror der er et rigtig stort marked for dette. 

MVH 

Tim Myhrvold

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg købte min sidste cykel på nettet - ca i samme prisklasse, som du omtaler og i en webshop jeg ikke kendte i forvejen. Der var et par ting som jeg overbeviste mig om at det var et trygt sted at handle:

  • Virksomheden havde mange gode anmeldelse på Trustpilot
  • Jeg kunne kun finde positiv omtale om virksomheden da jeg søgte på Google
  • Virksomheden havde en omfattende guide til valg af størrelser (alt fra ramme til saddelpind)
  • Webshoppen var overskuelig
  • Der var produktbeskrivelser og billeder af ALLE virksomhedens produkter. Alt fra hele cykler til bremseklodser.

For mig var tryghed nøgleordet. Min eneste anden bekymring var valg af størrelse. Det blev håndteret af punkt nummer tre.

Så er det vel bare om at komme i gang? God vind med projektet.

Søren

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun gode oplevelser med at købe en cykel på nettet. 

For det første er de langt billigere end i butikkerne og for det andet så kan jeg ikke se forskellen på at købe en cykel, såsom at købe et nyt fjernsyn eller playstation 3 på nettet? Det har undertegnet gjort flere gange! :) 

Ellers prøver jeg ligesom jer at finde gode foums og sites på for og imod! :) 

--

Martin P

Cykelkuffert, cykelslanger og andet udstyr til cyklen er mit speciale!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)