Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et script ligesom guloggratis.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg vil geren starte min egen "auktionsside" op. Men jeg vil ikke have det skal være en auktionsside, jeg vil have siden ligesom guloggratis.dk. Ikke hvor man kan byde, man bare hvor man kan sætte sine varer til salg.

Hvad kalder man sådan et "script". PS: har i evt. links til hjemmesider der tilbyder det?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:52

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:54

Du kan fint kalde det et script.

Prøv at søg på Trade portal eller trade market

Der er mange muligheder med .php

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Hassan Aziz:

Hej Aminoer

jeg vil geren starte min egen "auktionsside" op. Men jeg vil ikke have det skal være en auktionsside, jeg vil have siden ligesom guloggratis.dk. Ikke hvor man kan byde, man bare hvor man kan sætte sine varer til salg.

Hvad kalder man sådan et "script". PS: har i evt. links til hjemmesider der tilbyder det?

Tror du skal ud og kigge efter en "selvbygget" løsning, hvis du skal opnå en succes på det marked.. Det er nogle tunge drenge du skal danse med og der skal noget af en hjemmeside til.. Send mig en PM hvis du er interesseret i et par råd eller en pris på dette :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)