Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min hjemmeside!

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hassan Aziz:
Vælger du at kommentere på det gamle eller nye banner. På det nye banner er pilene væk?

Jeg så den mens du havde pilene. Jeg synes du fik kritik på de punkter hvor jeg synes du havde gjort det godt. Men det er netop et godt bevis på, hvor vigtigt det er at gå efter målgrupper. 

Nu har du desværre så fået en tyr i næste hvert hjørne af hjemmesiden. Du er ikke den eneste hjemmeside-designer, herinde der laver det nummer med at lave elementer der overskriger hinanden - og så må du også bogstaveligt skrige i hvert hjørne for at få en kunde. 

Mit råd er at finde en målgruppe. Gå ind i deres tankegang om hvad deres problem er og vise at det kan du hjælpe dem med. Lad være med at lave en debattør herinde afgøre at farvevalg er forkert, for det er ikke sikkert det er forkert i din målgruppe. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita, alligevel kan det godt være en god ide at spørge andre fra måske en anden målgruppe for også at se deres synspunkt.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Aziz: Vores mål er at tilfreds stille. Tilfredsstille er i et ord.

Kan godt lide den røde farve.

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Hovr kan du se den tekst? hvilken menu?

Tak på forhånd.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hassan Aziz:

Gita, alligevel kan det godt være en god ide at spørge andre fra måske en anden målgruppe for også at se deres synspunkt.

I det her tilfælde syntes jeg jo så at netop dit site "havde noget", mens det efter rettelser pga feedback nu er blevet lige så ligegyldigt som alle de andre sites vi andre har - så nej, nogengange tror jeg det er bedst at lukke ørerne Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken målgruppe skulle jeg så henvende mig til?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hassan Aziz:

Hvilken målgruppe skulle jeg så henvende mig til?


Hassan,
Aner det ikke, da det kan være en en stor del af hemmeligheden ved succes om du vælger den rette målgruppe eller ej. De fleste tror de skal skyde med spredehagl og tilfredsstille alle. Dem der indsnævrer sig til et snævert segment som de tilfredsstiller godt er nogengange dem der griner hele vejen til banken - har jeg læst. Også i nogle regnskaber.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
De fleste tror de skal skyde med spredehagl og tilfredsstille alle. Dem der indsnævrer sig til et snævert segment som de tilfredsstiller godt er nogengange dem der griner hele vejen til banken - har jeg læst. Også i nogle regnskaber.

Jeg fatter intet af den citerede tekst, men det er også ligemeget :)

Jeg takker, fordi du gad at bruge din tid.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hassan Aziz:

Gita Street:
De fleste tror de skal skyde med spredehagl og tilfredsstille alle. Dem der indsnævrer sig til et snævert segment som de tilfredsstiller godt er nogengange dem der griner hele vejen til banken - har jeg læst. Også i nogle regnskaber.

Jeg fatter intet af den citerede tekst, men det er også ligemeget :)

Jeg takker, fordi du gad at bruge din tid.

Høflighed er vigtigere end viden - nogengange, så tak for det :-) Det var viden om forretningsvidenskab, men jeg har lige set et regnskab i dag med en der havde et overskud på 10 millioner uden han lærte om den slags. Han ved til gengæld alt om at være høflig og at kæmpe for at gøre sit bedste. Og det kan du! :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! :)

Det er jeg glad for du siger :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)