Vælger du at kommentere på det gamle eller nye banner. På det nye banner er pilene væk?
Jeg så den mens du havde pilene. Jeg synes du fik kritik på de punkter hvor jeg synes du havde gjort det godt. Men det er netop et godt bevis på, hvor vigtigt det er at gå efter målgrupper.
Nu har du desværre så fået en tyr i næste hvert hjørne af hjemmesiden. Du er ikke den eneste hjemmeside-designer, herinde der laver det nummer med at lave elementer der overskriger hinanden - og så må du også bogstaveligt skrige i hvert hjørne for at få en kunde.
Mit råd er at finde en målgruppe. Gå ind i deres tankegang om hvad deres problem er og vise at det kan du hjælpe dem med. Lad være med at lave en debattør herinde afgøre at farvevalg er forkert, for det er ikke sikkert det er forkert i din målgruppe.
Gita, alligevel kan det godt være en god ide at spørge andre fra måske en anden målgruppe for også at se deres synspunkt.
I det her tilfælde syntes jeg jo så at netop dit site "havde noget", mens det efter rettelser pga feedback nu er blevet lige så ligegyldigt som alle de andre sites vi andre har - så nej, nogengange tror jeg det er bedst at lukke ørerne
Aner det ikke, da det kan være en en stor del af hemmeligheden ved succes om du vælger den rette målgruppe eller ej. De fleste tror de skal skyde med spredehagl og tilfredsstille alle. Dem der indsnævrer sig til et snævert segment som de tilfredsstiller godt er nogengange dem der griner hele vejen til banken - har jeg læst. Også i nogle regnskaber.
De fleste tror de skal skyde med spredehagl og tilfredsstille alle. Dem der indsnævrer sig til et snævert segment som de tilfredsstiller godt er nogengange dem der griner hele vejen til banken - har jeg læst. Også i nogle regnskaber.
Jeg fatter intet af den citerede tekst, men det er også ligemeget :)
De fleste tror de skal skyde med spredehagl og tilfredsstille alle. Dem der indsnævrer sig til et snævert segment som de tilfredsstiller godt er nogengange dem der griner hele vejen til banken - har jeg læst. Også i nogle regnskaber.
Jeg fatter intet af den citerede tekst, men det er også ligemeget :)
Jeg takker, fordi du gad at bruge din tid.
Høflighed er vigtigere end viden - nogengange, så tak for det :-) Det var viden om forretningsvidenskab, men jeg har lige set et regnskab i dag med en der havde et overskud på 10 millioner uden han lærte om den slags. Han ved til gengæld alt om at være høflig og at kæmpe for at gøre sit bedste. Og det kan du! :-)