|
Jeg kom 10 min før det startede og sad nede på bagerste række. Jeg har siden jeg så ham i Eliten på DR hvor han måtte knokle lidt ekstra for at komme videre i optagelsesprøven haft respekt for ham. Han kom med en masse gode ting som jeg selv kan bruge. Og på vejen hjem fik jeg tænkt over mange af de ting som han sagde. Det var også godt på den måde han fik os med i det hele på (lige bortset fra gynmastikken ;)) |
Slip din indre energi løs den 9. maj 2007 (Kbh) - Skynd dig!
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Så sandelig også hyggeligt lige at nyde en øl på en halvskummelt værtshus bagefter - når bare vi aminoer er sammen går det jo :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Ja, smadder hyggeligt :-) Herligt at få sat ansigter på medaminoerne og give krammere til fremmede ![]() Tak for godt arrangement... |
|
Det var simpelhen super godt synes jeg. Der var vel lige det med gymastikken, jeg har ikke noget mod at røre mig men det var godt nok ikke let, når man nu skulle være fin for en gangs skyld, og havde taget nederdelen på Anyway.. Jeg meldte mig til det der tre dags kursus, og glæder mig rigtigt meget til at se hvordan det forløber, forsmagen her var ihvertfald udemærket (tror nu lige jeg medbringer mine super sexede træningsbukser)... Dribling lavede lige houdini nummeret igen!?! Hvor sørn´sen blev du dog af?? ![]() Til jer andre Aminoer der var med, vil jeg da bare sige tak for super hyggeligt selskab, og så ses nogen af os vel i morgen.. ![]() Herlig hilsen Ania |
Det gør vi da... husk pungen ![]() For dem der ikke ved hvad Ania snakker om, kig her: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15009 |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jepsen... Skylder dig jo en eller nået´... Tror nu lige jeg stikker forbi en automat og trækker lidt kontanter, man ved jo aldrig med det mastercard ![]() Vi ses Ania |
|
Kære Stones! Ærgeligt at vi ikke fik hilst på dig også…………selvom du ikke deltog i spisningen, kunne du jo godt have deltaget i det sociale samvær – lad ikke den manglende mad holde dig tilbage en anden gang Ja, hvordan var aftenen egentlig? For mig var det følgende ting: Dejlig, positiv, grænseoverskridende, forvirrende, noget gik for langsomt og til sidst gik det for hurtigt. Det var både dejligt og positivt at mødes med de andre fra Amino. Det at få sat Amino navn sammen med både ansigt og stemme på nogle af de Aminoer man krydser veje med her – det kan jeg godt anbefale. Jeg tror at mange kan få fjernet nogle fordomme og ændret syn på hinanden ved det personlige møde. Jeg nød det i fulde drag og gør det gerne igen. Det var dejligt at komme ind i salen, til høj rytmisk musik og glæde sig til det forestående arrangement med Nicolai Moltke-Leth. Grænseoverskridende at kramme vildt fremmede mennesker på den måde, man gør med et menneske man elsker…………. Selve krammet var i og for sig let nok at gi og de kram jeg fik var gode. Det grænseoverskridende lå for mig i hvordan jeg kom ud af det igen. For hvis det skal være ægte, følger der for mig ord og øjenkontakt med………..og så var vi bare for tæt på hinandens ansigter og her blev jeg nervøs og kunne ikke finde ud af det Forvirrende for hvad pokker skulle vi gøre………..skulle vi komme med energi udråb eller skulle vi være stille overfor ALLE hans spørgsmål? Hvis vi skulle svare, skulle han efter min mening have gjort mere ud af at få os til det………det er nemlig (for mig i hvert fald) grænseoverskridende men også meget energigivende, at råbe i større forsamlinger ………..og jeg tror at det ville have hevet stemningen helt vildt op og give ultra meget mere her og nu energi. Den fysiske øvelse var altså også lige på grænsen. Ikke så meget på grund af det vi skulle gøre, for det var sjovt, mere fordi jeg fik en mande rumpe Den sidste visuelle øvelse gik for hurtigt, jeg nåede ikke at finde et par følelser frem og det synes jeg var ærgerligt. For rejsen var helt fantastisk dejlig og jeg blev 100% klar på en supervigtig ting i mit liv – nemlig min 1. prioritet! Det var så forløsende fedt! Det var både lærerigt og sjovt at være forsøgs kanin og jeg ville ønske at jeg havde råd til at deltage i det 3 dages kursus. For jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det ville rykke mig og give mig noget utrolig værdifuldt som jeg ville kunne bruge resten af mit liv! Alt i alt havde jeg en dejlig aften, i gode menneskers selskab, hvor jeg fik mit hjerte fyldt med 3 helt fantastiske farvestrålende energi kugler ![]() |
|
Ja, nu er jeg så også nået hjem i velinspireret tilstand. Hvis andre får mulighed for et tilsvarende arrangement, er der ingen grund til at tøve. I modsætning til mange andre "bliv bedre til at håndtere dig selv"-foredrag, var dette virkelig ét, der flyttede rundt på hjernecellerne. Det var også fint at hilse på aminoerne, selvom det undrer mig, at værtshusene i København lukker tidligere end det enkelte værtshus, vi har i Hvidbjerg - men man går måske ikke så meget i byen derovre? I mit forsinkede tog hjem har jeg taget hul på min nye signerede bog - den fanger fra side 1, så den kan også anbefales. Mvh Hans |
|
Efter vores hyggelige aminomiddag forlod jeg selskabet til fordel for to gode venner, som jeg nød foredraget med. Og bodegaturen kunne jeg desværre ikke deltage i, da jeg skulle til møde tidligt i morges. Hvorledes det lykkedes jer IKKE at finde en bar, hvis åbningstider kunne overtrumfe Hans´ lokale ø-etablissement - det ryster mig dog, og stiller ligeledes Københavns natlige potentiale i et uretfærdigt dårligt lys;-) Vi ses til en enkelt fredagsforløsning i morgen på Ninis. Ciao ciao René |
He he............... ja men det må da helt klart skyldes, at vi kun bevægede os rundt i nærområdet omkring Charlottehaven.............der går de åbenbart tidligt i seng ..........ligesom dig |
Bliv gratis medlem

eller nået´... Tror nu lige jeg stikker forbi en automat og trækker lidt kontanter, man ved jo aldrig med det mastercard 

lige ud foran mit ansigt flere gange og der var bare ikke plads til at lave øvelserne. Logistikken med møblerne skulle have været grebet anderledes an. Men det er jeg sikker på at de gør bedre næste gang

..........ligesom dig