|
Jeg har idag været forbi No. 1 i Århusgade, ca ti minutter gang fra Charlottehaven. Bagefter var jeg et smut forbi Charlottehaven for at se deres faciliteter... Mulighederne er som følger: No 1: Vi kan tidligst komme ind og få mad kl 17.00, de åbner normalt først kl 18, men jeg talte godt for sagen og lokkede kokken til at droppe sin pause. Det giver os lidt under 1½ time til at spise fx en to retters menu og sludre lidt. For dem der vil mødes inden er der sikkert en cafe i nærheden (der var noget bodega-lignende lige overfor...) Vi skal forudbestille ud fra en eller to valgmuligheder jeg får i morgen. Grundet tid og antal personer bliver der ikke de store muligheder for menutilpasning til hver enkelt, dog med forbehold for at hvis en ikke spiser kød så laver han gerne et par med fisk eller lignenede sagde han. Charlottehaven: At kalde det en restaurant er vist lidt overdrevet, det er nærmere en cafe med mulighed for "A la Carte" retter. De har plads til os, men vi skal bestille maden i morgen. Fordelen er at vi er på stedet og folk kan komme som de ønsker, også før 16.00. Ulempen er at vi kommer til at side ved cafeborde og ikke rigtigt har vores eget lille lukkede Amino-hygge-snakke-spise-sted. Jeg har ikke prøvet nogen af stederne før, men det er min helt klare overbevisning at maden og omgivelserne er bedre på No 1, men tidsmæssigt bliver det lidt problematisk... Hvad siger folket? No 1 eller Charlottehaven. Kom med jeres input her til aften så booker jeg i morgen :) Hvis vi beslutter os for No 1 kommer der et par menuforslag i morgen og den som scorer flest stemmer bestiller jeg til alle... |
Slip din indre energi løs den 9. maj 2007 (Kbh) - Skynd dig!
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg stemmer også for forslag nr. 2 Charlottehaven og måske vi kan få lov til at flytte lidt rundt på bordene - så vi kommer til at side mere samlet ![]() For øvrigt flot at du tog dig tid til at gå forbi og så på lokaliteterne - det tager jeg hatten af for ![]() |
|
Jeg går klar ind for 2''eren I givet fald kommer jeg ved 16-tiden i en sort hættetrøje med påskriften: PRESSE THYHOLM NU mvh Hans |
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Vi ses /René |
René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
|
Men nu skal det så gå hurtigt... I skal nemlig, gennem mig, bestille mad fordi de forventer at få meget meget travlt den dag, og hvis vi skal være sikre på mad inden foredraget, så skal jeg ringe med ordrene om morgenen. Dagens ret er: Ovnbagt laks m. parmaskinke og safrancreme til kr, 95,- Andre menuer kan findes her: http://www.charlottehaven.com/cafe_restaurant/index.php?mod=main&area=1&top=5&parent=31&id=43 Hvis I vil være sikre på mad, så skal I skrive til mig i aften eller aller senest i morgen inden kl 10.00 Jeg bestiller maden til servering omkring kl 17.00 - hvis nogen ikke kan være det på det tidspunkt så giv lige melding. Kaffe og andet I ønsker inden maden kan klares på stedet. Drikkevarer under maden bestilles også bare ad hoc... Hvad angår regningen så ved jeg ikke helt om de forventer vi klarer det samlet eller kan lave individuelle regninger, men for lethedens skyld vil jeg opfordre til at folk medbringer lidt cool cash Et lille kort over stedet: http://www.findvej.dk/Hjørringgade,2100 Det ligger bogstaveligtalt et stenkast fra Nordhavn St. Vær opmærksom på at vi befinder os i en del af Kbh som godt kan være dyr at parkere i. Jeg ved at parkering omkring Svanemøllen St er gratis og det er kun et stop fra Nordhavn. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Hej Ja jeg springer jo maden over, men syntes det vil være en god ide, at tage visitkort med. Så kan det jo være, at der skabes nogle nye gode kontakter i Amino space.. ![]() Ses i morgen.. M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
|
Hej Nicolai, Jeg bestiller straks... ![]() Kyllingesandwich Grillet kylling i hjemmebagt bolle med bacon, æblechutney, mild karrydressing og marinerede salater til 85,-.. Kontanter og visitkort medbringes ![]() Herlig hilsen Ania |
Bliv gratis medlem