Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown nedbrud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Surftown er nede, og har været det indtil videre i en time. Det drejer sig om surftown.dk og kundesider (jvf Twitter). Noget tyder dog på at deres mail køre fint.

Rettelse. Jeg har kun et enkelt site ved Surftown, og der er ikke sat mail op. Så jeg tror faktisk ikke deres mail kører. 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
.... Så jeg tror faktisk ikke deres mail kører. 

Min gør i hvert fald ikke - jeg synes, der ret ofte er fejl hos Surftown, er der ikke?

/Marianne

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Ja, det er mega surt deres systemer konstant er nede .. Har et webhotel + en 5-7 domæner derinde, det er sat til opsigelse, jeg har fået nok nu :) Selvom de nok ikke gør tingene med vilje, men det er bare utrolig tit .. Normalt logger jeg ikke ind på webhotellet særlig tit, men de få gange jeg har gjort det, har det været nede .. Og DAMN det er belastende ..

Ps. Jeg har heller ikke mail derinde, så ved ikke om det er nede.

/Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

De kører allerede igen? Måske var det lige vel tidligt nok at råbe vagt i gevær? Eller hvad? :p

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

sjove er at de havde så travlt med andre udbyderes betingelser og overholdelse af markedsføringslove etc etc, de annoncerer med domæner på forsiden til 45 kr, problemet er bare at den pris ikke er korrekt eftersom man kun kan betale den pris hvis man køber et webhotel, ser man først inde i bestillingsprocessen.... køber dem heldigvis andetsteds til samme pris, uden webhotel.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:

Casper Schneidereit:
.... Så jeg tror faktisk ikke deres mail kører. 

Min gør i hvert fald ikke - jeg synes, der ret ofte er fejl hos Surftown, er der ikke?

/Marianne

De har da ihvertfald været ret uheldige :-) Men de må da også miste en del kunder på det - syntes en pæn del af vores nye kunder, kommer fra Surftown.. 

Men vi må da håbe for dem, de snart får styr på deres services :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)