Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bliv iværksætter uden nettet ?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror stadigvæk det er svært at klare sig helt uden internet der er efterhånden meget der forgår over internet hvad vis skal bestille nogle vare, gamle dage sendte man brev flere idag tager nærmeste kun imod e-mail hvordan vil i lige klare jer helt uden internet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 13:30

Simpelt selvfølgelig kan du det

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:53

Mikael christiansen:
hvordan vil i lige klare jer helt uden internet

Helt enig Mikael, men det er ikke det tråden handler om.

Trådstarter spørger, om man i vore dage er nødt til at være programmør, app-udvikler eller lignende, for at kunne få succes som selvstændig.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58

Allan I:

Mikael christiansen:
hvordan vil i lige klare jer helt uden internet

Helt enig Mikael, men det er ikke det tråden handler om.

Trådstarter spørger, om man i vore dage er nødt til at være programmør, app-udvikler eller lignende, for at kunne få succes som selvstændig.

i overskriften står der = bliv iværksætter uden nettet ? derved handler denne tråd også om hvordan man bliver iværksættere uden internet ellers er det enten overskriften der er forkert eller start indlægget forkert eller han ønsker debat om begge ting , det kan kun tråd starter vide med overskriften og teksten der er skrevet, dette kan vi spørge tråd starter ud om hvad han vil med tråden, altså have svar på begge spørgsmål eller om overskriften er forkert kan vi kun gætte os til

jeg skriver omkring overskriften som er en del af tråden omhandler

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:25

Mikael christiansen:
i overskriften står der = bliv iværksætter uden nettet ? derved handler denne tråd også om hvordan man bliver iværksættere uden internet

Indlægget handler om programmering og App-udvikling. Ingen af delene giver særlig meget mening uden nettet. ;-)

I selve indlægget nævner han intet om nettet - og han slutter også indlægget med:

"Men jeg er  sikker på, at det sagtens kan lad sig gøre, at blive en succesfuld iværksætter uden diverse kundskaber vedr. programmingen eller tager jeg fejl ?"

Så jeg er nu ret sikker på, at han ikke mener "uden brug af nettet" - selvom det er det, overskriften siger.

Men du har ret - det kan kun trådstarter svare på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00

Allan I:

Mikael christiansen:
i overskriften står der = bliv iværksætter uden nettet ? derved handler denne tråd også om hvordan man bliver iværksættere uden internet

Indlægget handler om programmering og App-udvikling. Ingen af delene giver særlig meget mening uden nettet. ;-)

I selve indlægget nævner han intet om nettet - og han slutter også indlægget med:

"Men jeg er  sikker på, at det sagtens kan lad sig gøre, at blive en succesfuld iværksætter uden diverse kundskaber vedr. programmingen eller tager jeg fejl ?"

Så jeg er nu ret sikker på, at han ikke mener "uden brug af nettet" - selvom det er det, overskriften siger.

Men du har ret - det kan kun trådstarter svare på.

vis kigger øverste næste side skriver han jo direkte at man ikke kan klare sig uden internet som for 15-20 år siden , uden internet må jo betyde han mener uden internet altså der ikke er internet ,

altså uden internet = uden brug internet

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:24

Mikael christiansen:

vis kigger øverste næste side skriver han jo direkte at man ikke kan klare sig uden internet som for 15-20 år siden , uden internet må jo betyde han mener uden internet altså der ikke er internet ,

Nej - det skriver han bestemt ikke!

Han skriver, at der ikke er så mange muligheder UDEN internet, som der var for 15-20 år siden.

Det er langt fra det samme som at sige, at man ikke kan klare sig uden internet!

Men lad os nu ikke tærske langhalm på dette. ;-)

Vi har i øvrigt haft denne diskussion før. Jeg forholder mig som sagt altid til det, der står i selve indlægget - IKKE i overskriften. Hvad andre gør, må de selv ligge og rode med. Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31

Allan I:

Mikael christiansen:

Nej - det skriver han bestemt ikke!

Han skriver, at der ikke er så mange muligheder UDEN internet, som der var for 15-20 år siden.

Det er langt fra det samme som at sige, at man ikke kan klare sig uden internet!

Men lad os nu ikke tærske langhalm på dette. ;-)

Vi har i øvrigt haft denne diskussion før. Jeg forholder mig som sagt altid til det, der står i selve indlægget - IKKE i overskriften. Hvad andre gør, må de selv ligge og rode med. Wink

man skal altid bruge både overskriften og hvad der står i indlægget det er jo ikke ekstrabladet.dk dette her hvor en overskrift kun laves for at få flere klik , overskriften siger noget om hvad tråd starter mener eller vil spørge om , vis lavet for at få flere klik kun og måske et ekstra par gange indlæg er der noget der misforstået heri tråden hvorfor man laver en overskrift den skal være så korrekt så muligt så man får det bedste mulig svar ellers vil flere og flere tråde gå galt vis flere og flere vil lave nyhdes overskrifter kun for at få flere klik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:47

Mikael christiansen:
man skal altid bruge både overskriften og hvad der står i indlægget

Synes du. Jeg synes noget andet. ;-)

Der er jo NETOP også folk der laver "sjove" overskrifter herinde - for at få flere ind og læse indlægget og dermed mulighed for flere kommentarer, og der er også folk, der laver "intetsigende" overskrifter.

Her får du lige nogen overskrifter hentet fra Amino:

OnDuty - We do it different

Så skal vi være kreative! Er du kreativ?

Moms kontrol og livet surt

Lost in translation?

Hvordan vil du f.eks. bruge ovenstående overskrifter i din besvarelse?

Eller - kan du allerede nu sige, hvad indlægget handler om?

Nej vel? Wink

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50

Hmm. Hvad er bill-gates så? :)

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)