Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan hænger investering sammen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu er det sådan at jeg på nuværende tidspunkt har fået en idé, og den idé vil jeg fremlægge for en potentiel investor, men hvordan fungere det i praksis?

Jeg er klar over at jeg naturligvis skal have idéen fuldstændigt fastlagt, og ridset ned på papir, men hvordan fungere det rent pengemæssig, ment på den måde at hvis denne investor eksempelvis gerne vil skyde 50.000 kroner ind i idéen, hvordan takler jeg det så?

50.000 er ikke det største beløb, men det er nu bare et eksempel. Hvad forventer en investor at få til gengæld? 10-15% af overskuddet, af det virksomheden vil komme til at tjene, eller snakker vi mere? Eller hvordan fungere det?

Jeg er fuldstændig rookie på det her område, og selvom jeg har forsøgt at læse lidt om det, så synes jeg ikke rigtig jeg kan finde noget om det. Jeg er endvidere naturligvis godt klar over at det jo først og fremmest handler om hvilket projekt det er osv. - men eftersom investor er den der satser pengene, men at jeg vil lave alt fremtidig arbejde, uden investors indblanden - hvordan hænger det så sammen?

Nogle gode råd jeg bør have med på vejen? :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)