Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskudsopgørelse = regning på 80000kr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige fået et brev fra Skat - forskudsopgørelse. I dette, mener de at mit enkeltmandsfirma kommer til at få et overskud på 250000kr - derfor vil de have at jeg betaler lidt over 80000kr i skat.. Men jeg er sådan set blot igang med nogle konceptudviklinger, og derfor tjenes der intet i firmaet. Har haft firmaet siden februar sidste år, og også lige siden, har der ikke været noget ind eller ud. - Har også berettet et 0 , hver gang dette skulle gøres. :)

Har fået afvide at jeg blot skal ringe til dem på mandag - men hvor besværlig en sag er dette egentligt?

Er det blot at ringe, og fortælle at jeg ikke regner med at tjene noget før om måske 6 måneder, og det slet, ikke kommer til at være SÅ stort et beløb, og så er det ude af verden?

Tak for jeres tid!

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:20

Hej Casper.

Det er slet ikke noget problem at få det lavet om, vi har også været der :) De retter bare tallene og så får du nye girokort.

Tim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Casper Poulsen:
Er det blot at ringe,

Jeps - eller hoppe ind på TAST SELV på SKAT's hjemmeside.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja - absolut - du kan allerede NU i aften hvis du vil ha ro - gå ind på tastselv med din NemID - klikke på ændre forskudsopgørelse - skrive det korrekte tal ind for hvad du venter at tjene - og nederst trykke VIS konsekvens - og du ser straks din nye skat og dine nye B skatte opkrævninger - og så ret - eller godkend - og den er i systemet helt som den skal med dine tal

NO PROBLEMOS overhovedet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:03

Puha! Tak skal i have!

Syntes at jeg har hørt om folk, der har fået en regning, og så ikke selv kunne modbevise det, og derfor siddet i klemmen :o)

Men godt at hører fra Jer!

Kanon go' weekend til alle!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:36

dejligt at vide dette her min side har jo også været under opbygning og virker ikke bookingformularen og andet på siden er der problemer med løbende i lang tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)