Hej
Mvh. Jesper |
Hej Jesper
Bankerne har mange forskellige ider om hvordan de behandler erhvervs kunder.
Jeg ved da jeg var kunde i DDB skulle jeg betale en 0,x % for at sætte redepenge ind på min erhvervs konto. Så de kom ind på min private konto og så overførte jeg dem gratis privat ddb til erhverv ddb. Jeg har arbejdet for et firma som havde ddb og hvergang jeg skulle sætte penge ind på deres konto så spurte de om det var min konto fordi ellers skulle jeg betale 25 kr for at indsætte på deres konto. Jeg skulle også betale et årsgebyr for at have erhvervs netbank. Kender en som havde en kiosk og dermed mange kontanter og havde ddb han spurte nabo banken hvad de skulle have i gebyr og så skulle han pludseligt ikke betale gebyr i ddb.
Jeg flyttede til amagerbanken og der kunne jeg gratis indsætte kontanter. gratis netbank.
Så prøv altid og spørg en anden bank om hvad de skal have. Der er fri konkurrance.
Hvis du skal betale 150 i kvatalet for dankort/visa er det nok lidt dyrt. Tag evt. et eurocard der betaler du en gang pr. mdr. og køb efter ca 20 skal du først betale næste mdr. det koster 350 kr pr. år og 1695 for et platin kort.