Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde en leverandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen,

Jeg har en idé. Jeg vil sælge støvsuger poser via Internettet på en anderledes måde, end som dem der findes på nettet i dag. Men....

Jeg kan ikke få nogen af de danske distributører til at sælge til mig, da de mener at det vil skade deres nuværende forhandlere. Deres kunder, store etablerede kæder i det danske butiksbillede, skal ikke have konkurrence, så der er lukket for nye idéer. Så har jeg ledt efter leverandører i Kina, for jeg tænkte at hvis de danske distributører ikke vil handle, så skidt med det, jeg henter da bare varene i udlandet. Men hvis man skal købe ind i Kina, så skal jeg købe et uset antal poser ad gangen, og det er jeg lidt bange for i starten.

Så nu kommer spørgsmålet.... Er der nogen der kender til en producent/forhandler i europa eller asien, eller i Danmark, som vil handle med små iværksættere?

På forhånd tak for hjælpen

Peter

Peter Jordan - www.findposen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne prøve at henvende dig til en producent i Tyskland, Aichner Filter Werk, som har et stort sortiment under navnet Euro Plus. Har ikke selv haft kontakt til dem, men poserne findes i mange webshops i nabolandet, så det er ikke utænkeligt at de også handler med små iværksættere.

Deres hjemmeside finder du her:

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)