Hvorfor er min tråd med nyt iværksættermagasin blevet slettet?
Hej Ronni,
Jeg kan se at din tråd er blevet slettet fordi det var et reklameindlæg hvor du også opfordrede folk til at deltage i en konkurrence. Jeg kan også se at du har fået en mail der forklarer det, så du skulle være helt oplyst om årsagen.
Bliver lige nød til at supplere Mortens svar med at det er fordi det kræver at du køber plus-medlemsskab for at sælge og lave reklamer herinde på Amino.
Må lige komme med input, det er ikke altid du får lov til at oprette en reklame, selvom du er Plus'er :) Det har jeg fundet ud af.
Jeg fik at vide, jeg kom BRASENDE ind på Amino og oprettede tilbud/reklame med det samme og derfor blev mit indlæg slettet! Så jeg skulle lige stikke en finger i jorden..
Har kun været her 1 års tid og blevet rated så godt, at jeg har fået Admin status .. Men okay .. :)
Bliver lige nød til at supplere Mortens svar med at det er fordi det kræver at du køber plus-medlemsskab for at sælge og lave reklamer herinde på Amino.
Har kun været her 1 års tid og blevet rated så godt, at jeg har fået Admin status .. Men okay .. :)
Mvh Martin
Martin, hvad mener du med admin status? Så vidt jeg kan se, så er du jo bare et almindeligt medlem ligesom os andre - udover at du er plus-medlem...