Hej alle er lige blever ringet op fra nr. +10000000000 men jeg ville ikke tage den da det virker noget skummelt og det er helt sikkert ikke en her fra byen. Har de også ringet til dig? hvorfor skjuler man ikke bare sit nummer det der ser jo rigtig mærkeligt ud.
Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Ud fra tråden, så virker det ikke rigtig til at de ved hvem det er.. Men det kunne muligvis være en bot, som ringer til tilfældige numre og så koster det penge, når man tager den!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Ud fra tråden, så virker det ikke rigtig til at de ved hvem det er.. Men det kunne muligvis være en bot, som ringer til tilfældige numre og så koster det penge, når man tager den!
Koster penge hvis man tager telefonen? Det kan ikke lade sig gøre, du betaler kun hvis det er dig der ringer op, eller hvis du eventuelt har en viderestilling på som du selv betaler.
Hvis man kunne blive bonnet for at blive ringet op tror jeg du ville se det scam en del mere
Tak for svar, jeg skal ikke have ringet tilbage og hvis der er andre der får dette opkald så bare ignorere det. Så ved vi hvorfor de ringer med synligt nummer.
Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Ham har jeg snakket med i dag. En engelsk-talende mand, der spurgte efter chefen. Han spurgte direkte efter ham på hans navn. Så manden må have haft kendskab til vores hjemmeside.
Men hvor han var fra eller hvad han ville, fik jeg ikke fat i. Men da jeg sagde at chefen kom igen på onsdag, sagde han at han ville ringe igen der. Så er da spændt på hvad han vil.
Jeg har nu også tit hørt om folk, der har taget et indgående opkald, og så fået en utrolig stort tlfregning derfor. Om der er lidt ligesom de gamle mønttelefoner, hvor man kunne ringe, således at det var modtageren der betalte, ved jeg ikke. Men det scam har da også været i nyhedsaviserne et par gange.. :o)