Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Töpperwien
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at bygge to nye hjemmesider op, og kunne godt tænke mig feedback på dem.

Det ene site er et event firma, der arrangere firmafester, privatfester, laver promotion, bartender udlejning osv.
Siden er stadig under udvikling og mange af billederne er midlertidige, det er opsætning og layout jeg er interesseret i at høre om.

Eventmagerne

Det andet site er til et Rejseselskab for unge. Selskabet vil gerne skille sig ud fra normen og den party / røvballe kultur der er om Sunny Beach. Selskabet ønsker at tilbyde de unge kvalitet for rimelige penge, oplevelser, aktiviteter om dagen i lækre omgivelser, og selvfølgelig fest om natten.
Siden er stadig under udvikling og der mangler rigtig meget.

Nicerejs

Begge sider er lavet i Joomla.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten 

Teksten Husk del den op i afsnit de lange 

Lav under titler h2 h3 og måske også h4 og husk h1 hver side , det er dog de fleste sider, det gør siden mere overskuelig.

Størrelse bunden af siden der kan man næsten ikke se det der står da det er mindre end standard størrelse 11-12 

Billeder

Giv billeder titler g tags derved en chance de findes i google billedet søgning.

Kontakt siden

En god ide med en kontaktformular derved lettere at kontakte dig.

Social aktive

Siden mangler google+ logo og gerne også twitter da dette er blevet mere vigtigt i google 

Interne links

hver gang et kerne nævnes linker du hen til siden der omhandler dette emme ,denne side starter med h1 omkring dette kerne ord derved optimering hvad siden omhandler og gør siden mere overskuelig

Dette kan laves lige som her på amino.dk som en wiki side eller du kan bare lave en ekstra side kan være som en mini ordbog på siden omkring dine emmer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)