Kasper - Vi deler skam også ud af vores viden, og kommer med kritik hvis vi ikke mener konceptet er holdbart i den form det bliver udgivet i. At du så kun ønsker positiv kritik, det kan jeg ikke tage mig af.
Angående verdens billigste, så kan det jo være ufatteligt svært at finde nogle der er er præcis som det du linker til, men jeg vil væde med der findes mange firmaer der kan tilbyde det samme til ca. samme pris. Og så længe du ikke har lavet en ordenligt markedsanalyse på verdensplan så kan du altså ikke stille dig op og sige det er verdens billigste. Det virker utroligt useriøst i mine øjne.
Derudover kan jeg slet ikke se ideen i at man kan vælge et færdigt design. Et visitkort bør afspejle den samme grafiske linie som resten af ens materiale gør, og det får man ikke ved at vælge færdiglavede visitkort.
Visitkort er idag presset så langt ned i pris at det godt kan betale sig at ofre lidt ekstra penge og få dem til at afspejle sin virksomhed, det har selv nystartede iværksættere råd til.
Derfor bryder jeg mig ikke om konceptet, men det er godt at se andre kan lide det og håber da du kommer til at tjene nogle penge på det.
I skulle i stedet kommer med hjælp til dem, der ikke ved så meget om MLM og dele ud af jeres vidensbank.
MVH
Kasper Aarup
---------------------------
Af samme grund, Kasper, er det bedre du bruger et forum som Amino til at få inspiration, stille spørgsmål, læse andre input - ikke bruge forummet til at kaste en "reklame" ind i en debat.... især ikke når du ikke er helt sikker på konceptet og ikke kan svare på spørgsmål omkring din forretning.
Istedet vil du få bedre respons hvis du istedet skrev et indlæg hvor du skriver noget i retning af: "Hey - jeg har lige kastet mig ud i et koncept hvor vi markedsfører visitkort via MLM - jeg synes det er et interessant koncept - og jeg søger selvfølgelig nogle partnere - men jeg er helt ny i netop denne forretning - og vil gerne høre hvad du har at sige omkring det du ser på vores website - og derefter måske kaste et par ideer i spil omkring hvordan jeg kommer videre!"
Get my point..
MVH Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 29-04-2007 09:10:42 Forfatter: Martin Tygsen
Kasper - Vi deler skam også ud af vores viden, og kommer med kritik hvis vi ikke mener konceptet er holdbart i den form det bliver udgivet i. At du så kun ønsker positiv kritik, det kan jeg ikke tage mig af.
Jeg vil skam meget gerne have kritik Martin og ikke kun positiv, men alt kritik. Som sagt er jeg gammel i gårde, både med kunder, forretninger osv. så det gør ikke noget. Du skulle måske sætte dig ind i KashCards før du siger man ikke kan vælge designs der ligner dine andre medier, da man kan uploade sine egne designs, billedere og logo, hvis det er det man lyster. Jeg skriver jo ikke man SKAL.
Dato: 29-04-2007 09:18:15 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 29-04-2007 09:04:14 Forfatter: KT Aarup
I skulle i stedet kommer med hjælp til dem, der ikke ved så meget om MLM og dele ud af jeres vidensbank.
MVH
Kasper Aarup
---------------------------
Af samme grund, Kasper, er det bedre du bruger et forum som Amino til at få inspiration, stille spørgsmål, læse andre input - ikke bruge forummet til at kaste en ''reklame'' ind i en debat.... især ikke når du ikke er helt sikker på konceptet og ikke kan svare på spørgsmål omkring din forretning.
Istedet vil du få bedre respons hvis du istedet skrev et indlæg hvor du skriver noget i retning af: ''Hey - jeg har lige kastet mig ud i et koncept hvor vi markedsfører visitkort via MLM - jeg synes det er et interessant koncept - og jeg søger selvfølgelig nogle partnere - men jeg er helt ny i netop denne forretning - og vil gerne høre hvad du har at sige omkring det du ser på vores website - og derefter måske kaste et par ideer i spil omkring hvordan jeg kommer videre!''
Get my point..
MVH Lasse
Got It Lasse
Men jeg mangler ikke en partner. Men hvis du er klar på at være min arbejdsmand, for det er hvad jeg mangler pt. så skal du være mere end velkommen
Men jeg mangler ikke en partner. Men hvis du er klar på at være min arbejdsmand, for det er hvad jeg mangler pt. så skal du være mere end velkommen
MVH
Kasper Aarup
Så er der noget jeg har misforstået: Hvis du ikke søger partner(e) til din forreting; en downline så er der jo ingen grund til at blande al det MLM snak ind i dit reklameindlæg, men udelukkende fokusere på at tiltrække folk som skal købe visitkort....!
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Ja det kan du have ret i. Hvis det er det du mener, så ja. Det er klart at det ville være dejligt at nogle gik ind på hjemmesiden og begyndte at købe visitkortne. Men det er ikke de primære, fordi at bag på mine visitkort står hvor, man kan købe dem og det er der det begynder at sælge. Fordi så står folk med produktet i hånden og kan se hvad det er de har med at gøre Der har kan været ca. 20 her fra Amino inde og kigge og kun 1 der har skrevet sig op og ingen køb.
Jeg så lige jeres tråd. Umiddelbart virker siden sgu prof og man skal ikke være prfessor for at vide at der r lagt nogle kræfter i.
Hvis man kigger på prisen er den 69.95 dollars for 1000 kort. det r ca.400 kr... det r ok billigt, måske ikke verdens billigste, men jeg tror de mener at det er de billigste der er printet på 310GSM papir. Det r seriøst kaftigt og så vidt jeg ved r der ingen i Europa er printr på den kvalitet. Har dog ikke set kortene endnu ...
Her er et hurtigt regnestykke: En herbalife distributør tjæner i gennemsnit 6-9 dollars om ugen ( se overnstående rapport ) - udover at han skal betale for ''startkit'' etc ( altså frontloading... ). Hvis man vil sælge de her visitkort skal man blot skrive sig op... og første gang du sælger en pakke af 1000 kort får du 25% af 69.95=17.48 dollars ... uden nødvendigvis selv at skulle købe. Dvs du skal kun promote dit URL. Vend, roter, drej - men det ER satme genialt!
Mht priser: Er I ikke søde at poste et link til et sted der tilbyder Satin Laminate på 310 GSM papir til under 2000 kroner ? Jeg er ved at dø af nysgerrighed .... jeg ved ikke alt om Offset Printing, men dog noget, og 310 GSM er ikke noget du ser hver dag. Ikke i Europa i hvert fald...