|
Så blev det endelig min tur til at blive skudt på. Jeg har selv været en flittig kritiker når folk har skulle have deres shop vurderet. Shoppen går i luften i løbet af morgen (mandag), så vi kan lige nå at få rette lidt småting hvis der altså er noget der skal ændres;-) Men efter ca. 6. mdr står vi nu med http://its4dogs.dk Hvad synes i? /Charly |
Kommentarer til webshop
|
Laver lige en hurtig brainstorm Flot design Overskuelig menu Gode farver/billeder Synlig indkøbskurv Nemt at danne overblik over produkter Gode synlige kontakt muligheder til firmaet Alt i alt rigtig flot arbejde! |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Tillykke med din nye shop. Jeg skyder lidt rodet og hvad jeg støder på, så må du selv lige sortere skidt for kanel.
Håber lige du sletter min test order |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Hej Charly, Tillykke med shoppen - jeg synes den ser rigtig indbydende ud. Den smarte sammenklappelige vand/mad skål fra Hunters er super - jeg sender link til alle mandens jagtvenner - og kommer selvfølgelig selv ind og bestiller hos jer. Hilsen fra Jannie |
|
Hej Charly Bestemt en meget lækker butik, som ligger langt fra en standard OSCommerce løsning - der må være modificeret meget rund omkring? Som sagt ser det godt ud, så mine kommentarer handler mere om æstetik og smag og behag: - Jeg ville nok foretrække, hvis mouse-over bjælken var udeladt i produktmenuen - De store knapper er formentlig et bevist brugervenligheds-valg, men kunne efter min mening godt gøres synlige uden overdimensioneringe. - Produktlisten: Rammen rundt om produktbilledet synes jeg er lidt for dominerende, og skaber en ramme-inden-i-ramme effekt - måske en svagere farve? - Forstørrelsesglasset virker lidt pixelleret - som om en lille udgave er forstørret op - Godbider og Tyggeben deles over to liner, når den er valgt - måske det kan afhælpes med blot et par pixels mere i bredden? Som sagt - det er virkelig småting - overordnet ser det super ud :-) Med venlige hilsener, og ønsket om medvind /Thomas |
Markedets billigste OEM reservedele til Peugeot og citroen
Hej Thomas, tak for de fine ord.. /Charly |
Hej Kristian, Tak. Tak for de gode råd. De vil blive sat på min "TO DO" -liste og blive kigget på hen ad vejen. Nu skal vi først og fremmest i luften og så må forbedringerne komme løbende.. Tak igen. /Charly |
Hej Jannie, Tak for de rosende ord. Jeg opretter en amino rabat i forbindelse med åbningen senere idag. Den er du velkommen til at give videre til dine bekendte. Så kig i aminos tilbudskategori senere idag. /Charly |
Hej Thomas, Tak for de rosende ord. Ja der er lagt rigtigt meget arbejde i at tilpasse osc-løsningen. Der er stort set ikke en eneste rast af HTML koden tilbage.. Tak for kritikken. Den vil blive overvejet. /Charly |
Bliv gratis medlem