Så blev det endelig min tur til at blive skudt på. Jeg har selv været en flittig kritiker når folk har skulle have deres shop vurderet. Shoppen går i luften i løbet af morgen (mandag), så vi kan lige nå at få rette lidt småting hvis der altså er noget der skal ændres;-) Men efter ca. 6. mdr står vi nu med http://its4dogs.dk Hvad synes i? /Charly |
Kommentarer til webshop
Laver lige en hurtig brainstorm Flot design Overskuelig menu Gode farver/billeder Synlig indkøbskurv Nemt at danne overblik over produkter Gode synlige kontakt muligheder til firmaet Alt i alt rigtig flot arbejde! |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Tillykke med din nye shop. Jeg skyder lidt rodet og hvad jeg støder på, så må du selv lige sortere skidt for kanel.
Håber lige du sletter min test order |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Charly, Tillykke med shoppen - jeg synes den ser rigtig indbydende ud. Den smarte sammenklappelige vand/mad skål fra Hunters er super - jeg sender link til alle mandens jagtvenner - og kommer selvfølgelig selv ind og bestiller hos jer. Hilsen fra Jannie |
Hej Charly Bestemt en meget lækker butik, som ligger langt fra en standard OSCommerce løsning - der må være modificeret meget rund omkring? Som sagt ser det godt ud, så mine kommentarer handler mere om æstetik og smag og behag: - Jeg ville nok foretrække, hvis mouse-over bjælken var udeladt i produktmenuen - De store knapper er formentlig et bevist brugervenligheds-valg, men kunne efter min mening godt gøres synlige uden overdimensioneringe. - Produktlisten: Rammen rundt om produktbilledet synes jeg er lidt for dominerende, og skaber en ramme-inden-i-ramme effekt - måske en svagere farve? - Forstørrelsesglasset virker lidt pixelleret - som om en lille udgave er forstørret op - Godbider og Tyggeben deles over to liner, når den er valgt - måske det kan afhælpes med blot et par pixels mere i bredden? Som sagt - det er virkelig småting - overordnet ser det super ud :-) Med venlige hilsener, og ønsket om medvind /Thomas |
Markedets billigste OEM reservedele til Peugeot og citroen
Hej Thomas, tak for de fine ord.. /Charly |
Hej Kristian, Tak. Tak for de gode råd. De vil blive sat på min "TO DO" -liste og blive kigget på hen ad vejen. Nu skal vi først og fremmest i luften og så må forbedringerne komme løbende.. Tak igen. /Charly |
Hej Jannie, Tak for de rosende ord. Jeg opretter en amino rabat i forbindelse med åbningen senere idag. Den er du velkommen til at give videre til dine bekendte. Så kig i aminos tilbudskategori senere idag. /Charly |
Hej Thomas, Tak for de rosende ord. Ja der er lagt rigtigt meget arbejde i at tilpasse osc-løsningen. Der er stort set ikke en eneste rast af HTML koden tilbage.. Tak for kritikken. Den vil blive overvejet. /Charly |