Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med ideen om at starte en webshop. Produkterne jeg gerne vil sælge på siden skal være vandpiber, vandpibe tobak og diverse ting der kan bruges indenfor dette område. Jeg er udmærket klar over der findes et par hjemmesider der sælge vandpiber, men jeg synes at der er en del mangler på disse hjemmesider, som jeg er sikker på jeg kan gøre bedre. Jeg har dog en del spørgsmål. 

1. Skal man have et cvr nummer og hvad vil det sige?

2. Kender i et godt firma, der er dygtige til at lave professionelle hjemmesider ?

3. Hvordan finder jeg en leverandør der sælger disse produkter ?

4. Andet jeg bør vide ?

Dette er mit første indlæg, så jeg håber på positive svar. På forhånd tak. 

Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:57

Jeg har længe gået med ideen om at starte en webshop. Produkterne jeg gerne vil sælge på siden skal være vandpiber, vandpibe tobak og diverse ting der kan bruges indenfor dette område. Jeg er udmærket klar over der findes et par hjemmesider der sælge vandpiber, men jeg synes at der er en del mangler på disse hjemmesider, som jeg er sikker på jeg kan gøre bedre. Jeg har dog en del spørgsmål. 

1. Skal man have et cvr nummer og hvad vil det sige?

2. Kender i et godt firma, der er dygtige til at lave professionelle hjemmesider ?

4. Andet jeg bør vide ?

Dette er mit første indlæg, så jeg håber på positive svar. På forhånd tak. 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:09

Strungcollection:

Velkommen!Du er havnet det helt rigtige sted, hvis du gerne vil starte som selvstændig!

Strungcollection:
1. Skal man have et cvr nummer og hvad vil det sige?

Nej du skal ikke nødvendigvis have et cvr nr. men det vil jeg klart anbefale dig, hvis du regner med at din webshop skal blive til noget. CVR, er et register over alle virksomheder i Danmark. Med et CVR nummer, har du med andre ord en virksomhed.

Strungcollection:

Der er mange som beskæftiger sig med at lave hjemmesider herinde! Kig dig lidt omkring, så vil du hurtigt danne dig et overblik over hvad der er af muligheder. Men værd opmærksom på at pris og kvalitet ofte hænger sammen...

Strungcollection:

find ud af hvad producenterne hedder og tag kontakt til dem. Hvis du ikke kan få lov til at handle direkte ved producenterne, så vil de kunne henvise dig til hvem du skal tage fat i!

Strungcollection:
4. Andet jeg bør vide ?

Læs en masse herpå amino, så er du godt i gang. Overvej evt. Martin Thorborgs bog "E-pusher"

/Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)