Vores målgruppe er primært folk fra 18 til slut i 20'erne
Nu skal jeg ikke gøre mig klog på om det er den rigtige målgruppe i har valgt, meeeeeeeeeen så alligevel..
At i har prøvet at lave hjemmesiden efter jeres målgruppe er meget fint. Ingen problem der.
Har i været inde og vurderer om jeres målgruppe reelt har brug for hjælp? Jeg ved fra min omgangskreds, som aldersmæssigt spænder fra 15-40 år, at det netop er dem der har allermest styr på hvor de får de billigste tilbud.
Idéen om at hjælpe/rådgive/søge tilbud for folk, er som sådan god nok. Mener bare det er den helt forkerte målgruppe i prøver at ramme.
Mit forslag ville i stedet være at prøve at ramme "de gamle" (og hvem de gamle er, må i så selv sætte en grænse for). Stereotypen på dem jeg tænker på, at dem der har XXXXXXL-pakken ved sin tv-udbyder, har 10gb data på sin mobil der ikke engang kan gå på nettet, en 20 mbit internetforbindelse til at tjekke mail osv.
Dem tror jeg der findes rigtig mange af, fordi de er blevet prakket et eller andet på af "håbløse" sælgere, og lige netop dem, er efter min vurdering også meget mere interesseret i at kunne spare 50-100-200 kr./måneden ift. "de unge".
Held og lykke med projektet.