Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har erfaringer med SKATs afgørelser omkring selvstændig eller lønmodtager?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Jeg kan fortælle dig at på lige så "banale" spørgsmål gav "vi" (vi=gamle arbejde arbejde) gladeligt 20.000 til 25.000 kr. Det er desværre tariffen, hvis man anvender de større revisionsfirmaer
gætter på det "gamle" arbejde ikke var en lille person i et ApS med 1 kunde i udlandet og et spørgsmål til skat om bindende svar på noget som du jo selv fint formulerede ret let.

(ved godt de er dyre - har været 40 år i stort selskab - til slut som CEO - børsnoteret svensk, med Deloitte og Ernst & Young som hovedrevisorerer på skift - og ja de koster - men omvendt havde de nu også folk der kunne tage sådan mindre ting direkte med skat til fornuftigere pris . men ja 20 t kunne det koste hvis det var lidt kompliceret og først og fremmest hvis revisor selv næsten var garant - ikke når skat var)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot sige jer mange tak for jeres gode input. Det er IKKE nemt at starte egen virksomhed for alt er ikke sort eller hvidt :-)

BAT

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)