Jeg har lige lidt kommentarer til grafikken. Kunne I lave billederne så de bliver beskåret fremfor at blive trukket i?
Jeg synes, der er en lille smule stil clash. Facebook ikonet og selve sitet hænger godt sammen, mens -sider.dk og de bølger i har lavet udenom holder en mere poppet stil. Jeg ville personligt gennemføre den seriøse stil hele vejen igennem. Jeg ville også gøre de blå og grå bånd smallere. Det vil se lidt mere elegant ud. Held og lykke med det.
Nu er jeg ikke lige professionel tekstforfatter, men hvis jeg var dig ville jeg måske gøre min velkomsttekst lidt mere simpel (sjovt nok er jeg selv rigtig dårlig til at gøre mine tekster simple!). Men her er et forslag til hvordan jeg måske ville skrive det, så kan du se om du kan bruge det :)
Nu er jeg ikke lige professionel tekstforfatter, men hvis jeg var dig ville jeg måske gøre min velkomsttekst lidt mere simpel (sjovt nok er jeg selv rigtig dårlig til at gøre mine tekster simple!). Men her er et forslag til hvordan jeg måske ville skrive det, så kan du se om du kan bruge det :)
Men ellers smart ide! Held og lykke med det :)
Samme her jeg programmer bare :) Men skal nok få det rettet mange tak :)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.