Hej Aminos
En gammel veninde af mig helt tilbage til skoletiden har en bøn som jeg hermed viderebringer til jer. Der kan være noget god eksponering for den rette.
Se deres Facebook gruppe. http://www.facebook.com/groups/193272720751967/
Kære Alle,
Vi har brug for jeres hjælp!
Min søns fodboldhold i B93 har været så heldige, at vinde billetter gennem AON, til en kamp mellem Manchester United & Fulham på Old Trafford i Manchester, den 24. marts 2012.
Desuden vil de få mulighed for at træne på engelske baner, spille mod lokale hold, få en rundvisning på stadion, og bare nyde at være sammen om en kæmpeoplevelse.
Det er naturligvis et kæmpehit hos alle 23 drenge, deres trænere, og os forældre, for det er en drengedrøm, der går i opfyldelse, og en oplevelse, som de aldrig, aldrig vil glemme:o)
Turen skal de selv betale, flybilletter, hotel, mad og tranfers, og dér har de en udfordring. Det er mange penge de (& deres forældre…), skal skrabe sammen, inden afgang fra København i slutningen af marts.
Vi søger diverse fonde, vi laver kageboder her på Østerbro i december måned, vi søger om sponsorstøtte til tøj og tasker til drengene, hvad som helst, for at skrabe penge sammen til turen. Vi har desuden følere ude hos både lokale medier, samt TV2, om de kunne tænke sig at medvirke i ”den gode historie”.
Og nu laver vi også en konkurrence her på Facebook, som vi håber du vil deltage i.
Vi udlodder 3 x 2 fodboldbilletter til en FCK-kamp i Parken, og et gavekort til en brunch for to.
Prisen for et lod er 50,- kroner, og for hver 50,- kroner du indbetaler, får du et lod! Det eneste du skal gøre, er at indbetale på holdets konto til formålet: Reg. nr. 5470 Konto 0001687887 (Nykredit Bank).
Du skal huske at skrive dit navn på indbetalingen, da vi ellers ikke kan identificere dig!
Lodtrækningen foretages den 4. december 2011, af B93’ ungdomsformand.
Hvis du gerne vil hjælpe, men ikke har mulighed for at betale 50,- kroner, er du mere end velkommen til at støtte med et mindre beløb.
Det kan også være, at du tænker på, at du eller dit firma kan støtte med sportstøj, jakker, tasker eller lignende med jeres logo stærkt repræsenteret i Manchester(23 teenagere, deres trænere og nogle forældre fylder godt op)? Eller måske har du nogle præmier vi kan bruge, i denne konkurrence?
Giv lyd, råb højt, Hjæææællp! Ring eventuelt,
mit telefonnummer er: 22 20 13 16.
På drengenes vegne, med krydsede fingre & bedende øjne,
Betina
PS! Vi har oprettet en gruppe ”UNITED FONDEN”, som vi håber du vil tilmelde dig, så kan du følge med i forberedelserne, til ”den gode historie”.
http://www.facebook.com/groups/193272720751967/