Hej Tak for til alle, der har taget sig tid til at svare. Det var nu ikke meningen, at tråden skulle betyde et mindre skænderi blandt nogle af skribenter, men jeg siger tak for alle svarene! Jeg er blevet noget klogere både i henhold til jeres svar også de retningslinjer, der er i forhold til det internationale organ ICANN, der i øjeblikket faktisk overvejer at gøre det muligt med anonymiserede domæner indenfor alle kategorier (.info .com .net osv.)Jeg har også læst mig til, at flere hostudbydere tilbyder at gøre dette anonymt mod et mindre gebyr. Jeg er så klar over, at det betyder, at udbyderen står som registrant og det er et tillidsforhold. Den chance vælger jeg at tage fordi jeg i mit hovederhverv er noget udsat for repressalier. Jeg har familie og 3 børn og kan ikke tage risikoen med at mit navn står så let tilgængeligt som nu. Jeg har også læst her på amino, at en dansk hostudbyder tilbyder dette og har kontaktet dem. Jeg vil også kontakte den reference farras har lagt i tråden. Jeg må så desværre flytte udbyder fordi min nuværende ikke vil forholde sig til den ovenfor beskrevne problematik. Der er intet suspekt i mine domæner, de ligger sig op ad mine meget harmløse fritidsinteresser. Tak for svar. |