Jeg har et problem med wordpress. Når jeg er ved at uploade en ny header melder den fejl. Først skrev den: Den uploadede fil kunne ikke flyttes til /home/xxxxxx/domains/xxxxx/public_html/wp-content/uploads/2011/11. Er modermappen skrivbar?
Nu skriver den så kun: Den uploadede fil kunne ikke flyttes til /home/xxxxx/domains/xxxxxx/public_html/wp-content/uploads/2011/11.
Jeg har oprettet mappen "uploads" under wp-content og jeg har også cmodd'et (hvis det hedder det :-) både 755, 775 og 777 uden held.
Jeg har aldrig haft problemet med nogen af mine andre wordpress sider.
Er der nogen der kan være behjælpelig?
God weekend!
P.S. Sorry hvis tråden er oprettet det forkerte sted.
Jeg har prøvet alt. Jeg har sat alle mapperne i FTP til 777, uden det hjalp. Jeg har dog ændret dem igen :-)
Hver gang jeg skal uploade mit logo i headeren (via temaet) skriver den dette:
Den uploadede fil kunne ikke flyttes til /home/xxxxx/domains/xxxxxxx/public_html/wp-content/uploads/2011/11.
Jeg ved ikke hvad jeg mere kan gøre. Jeg har prøvet det WP Security Scan, men kan ikke rigtig finde ud af og bruge det, da den også skriver at der en mappe der skal være skrivbar når jeg beder den rette fejlen.
Det skal lige siges at jeg heller ikke kan bruge Editoren da filerne skal være skrivbar - selvom jeg har chmodd'et filerne.