Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website der sælger budskabet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har produceret en website til at sælge budskabet at vi søger samarbejdspartnere deltid og fritid som ønsker at tjene en god ekstra indtægt... Når jeg så mødet et interessant emne beder jeg emnet om at se vores nye website og kommentere den! Jeg er meget spændt på om jeg kan finde nye lederemner og dermed kommende Teamledere på denne måde...Vores website er: http://foreverliving.cc

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:38
Rykket til Network Marketing kategorien.

Opret venligst kun én tråd om det samme emne, og omhandler tråden MLM/Network Marketing, så skal den i dette forum.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:23
Kan altså ikke undgå at kommentere website www.foreverliving.cc - dog vil jeg ikke gøre mig til dommer for hvorvidt den sælger budskabet - og i så fald hvilket budskab den skal sælge - men der findes jo ligeså mange forførende "budskabssælgende" Network Marketing/MLM websites som der findes MLM selskaber og individuelle Network Marketing distributører.

Når man laver din "due dilligence", altså undersøger et MLM selskab - eller i forvejen kender et givent selskab, så er det budskab jeg vil lede efter en ÅRSAG til jeg skal vælge dig som fremtidig samarbejdspartner; det skyldes at alle mine erfaringer siger mig at valg af partner er ligeså vigtig som alle andre faktorer for succes i Network Marketing.

Foreverliving.cc er meget informativ og enkel - lige til at gå til - og kan helt sikkert bruges som firsthand indtryk og baggrund for overvejelser omkring hvilket network marketing selskab man vil vælge....

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)