Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har 10.000 kr. at skyde af på lancering af mit site. Vil du have nogle?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:12
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:45

Tak for jeres kommentarer :)

@Casper: Til gengæld bliver det SÅ fint når opgaverne så er oprettet :) Jeg ved det er et måske unødvendigt krav at skulle lægge et billede med, men jeg tror bare siden mister en del af sin stil, hvis størstedelen af opgaverne havde et 'intet billede' billede på sig. Jeg tror meget få ville uploade hvis det ikke var et krav.

@Deleuran: Tak for meldingen. Den opgave er modereret væk.

@BZR: Det kommer helt sikkert indenfor et par dage :)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:13

Mads Jensen:
@Casper: Til gengæld bliver det SÅ fint når opgaverne så er oprettet :) Jeg ved det er et måske unødvendigt krav at skulle lægge et billede med, men jeg tror bare siden mister en del af sin stil, hvis størstedelen af opgaverne havde et 'intet billede' billede på sig. Jeg tror meget få ville uploade hvis det ikke var et krav.

Jeg forstår dig og er også meget enig med dig.. Men for eksempel jeg selv, der gerne vil lave en hjemmeside for folk i html og css, for små penge, da jeg endnu ikke før har jeg en "rigtig" side for en kunde og derfor først skal til igang med at lave en portfolie, så har jeg som sådan ikke rigtigt et billed af vise :o)

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 10:49

Når jeg er inde under en opgave, ville jeg fortrække at prisen og bestil opgave var lidt støre. Jeg synes den bliver for nemt væk i alt det andet information der er på siden.

Ellers synes jeg at det er en god idé du har fået.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:30

Mads Jensen:
Et favicon til mit site

Har lige sendt dig et som er gratis hvis du kan bruge det :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:48

Casper Poulsen:
Men for eksempel jeg selv, der gerne vil lave en hjemmeside for folk i html og css, for små penge, da jeg endnu ikke før har jeg en "rigtig" side for en kunde og derfor først skal til igang med at lave en portfolie, så har jeg som sådan ikke rigtigt et billed af vise :o)

Ja, det kan jeg godt se :) Men ellers kunne billede af et tastatur, noget kode, eller lign. måske være relevant i første omgang? :)

@atriumWeb: Tak for relevant kritik :) Jeg vil prøve at se hvad der kan gøres for at få prisen til at blive lidt mere tydelig :)

@Entrepreneur - Jan: Tak, det har jeg vist også modtaget (har fået et par stykker efterhånden ;)). Men tak for det, jeg vil kigge på dem.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)