Hehe.... kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg læste om disse to opfindelser: Puden der brækker din ryg hvis du ikke vågner:
Vækkeuret der flyver rundt i rummet indtil du fanger det:
|
Har du svært ved at komme op om morgenen?
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

|
Klokken er vist blevet mange. Det minder mig om. Nogle der har gode fif til at snyde ens krop? FAIK er der basalt set et stof i hjernen der gør os konstant sovende. Det bliver så bekæmpet af hjernen af et "vågn op" stof. Nogle sunde måde at regulere dette på? :-D |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
|
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Én af de få lovlige er koffein.
Der findes også et andet stof, som er meget udbredt blandt amerikanske studerende - og naturligvis også amerikanske børn af ambitiøse forældre. Problemet er, at man til syneladende senere er nødt til at indhente den søvn, man har snydt for.
mvh Hans |

Ja en kop god kaffe skader bestemt ikke. Men det er jo rigtigt at en god nats søvn, gør underværker på kroppen. Så det bliver nemmere at koncenterere sig mm. Batterierne skal jo lades op. I den forbindelse vil det da være spøjst at have et vækkeur, som man skal fange før det stopper. (Så får man også lidt morgengymnastik) |
Ligesom med slankekure er der ingen nemme løsninger hvis du vil regulere dit energimønster/friskhedsniveau, som egentlig er hvad vi snakker om. Ved slankekure handler det om kostomlægning som er et intetsigende ord der egentlig betyder livsstilsomlægning - det er akkurat det samme der skal til hvis du skal have mere energi i dagligdagen.
6 måltider om dagen, en smule motion morgen og/eller aften samt en god nats søvn - sidstnævnte kommer ofte naturligt når du har de første to punkter på plads
|
søvnbehov. Jeg tror en del af det kan henføres til det gav en evolutionær fordel at spare energi om natten når det var både for koldt og mørkt (!) til at lave noget. I dag har vi overflod af både lys og varme. Men interessant at høre søvnbehov skal indhentes uanset hvad :-/ Still, jeg har fundet motion 3 gange ugen mindsker ens søvnbehov (ca. med det antal timer man bruger på træning). |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
|