Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen langsomme penge

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-04-2007 07:09:10
Forfatter: WideEyes - Virtual Tours
1) Er der ikke en stor risiko for at der vil komme adwords - dvs  reklamer - for ens konkurrenter?

3) Vil det være ok hvis artiklerne også bliver publiseret på min egen hjemmeside??

Hvem ville du købe ved? Den forretningsdrivende, der har demonstreret indsigt i emnet eller én der åbenbart har noget så overraskende som et markedsføringsbudget? :)

Det med at publichere det på din egen side, vil kræve at du som minimum forbyder den side i din robots.txt. Ellers er der mindst én af jer der får tæsk af Google pga. dublicate content.

Fed ide Anders :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:48
Hej WideEyes!

Tak for det!

Jeg vil se om jeg ikke kan få forfattet nogle artiker om mit område som er panoramabilleder og interaktive rundture.
Det er en rigtig god idé, specielt, hvis vi sørger for at der kommer besøgende, hvilket fx kan gøres ved at skrive siderne på engelsk (der er en del engelske søgninger, hvis vi tæller britter, amerikanere, indere, australier, phillipinere, og alle os som kunne finde på at søge på engelsk som fremmesprog med). Eller også kunne du skrive på dansk men starte med en håndfuld sider om mere gængse ting indenfor foto, som flere leder efter på dansk. Disse sider kunne så varmt anbefale specialsiderne om dit specielle område.

1) Er der ikke en stor risiko for at der vil komme adwords - dvs  reklamer - for ens konkurrenter?
Jo, det er der, men De, som ikke gider at læse teksten, gider ikke at læse teksten. Du skal se det som at vi tjener håndører på folk, som alligevel skulle videre. Desuden kunne du jo sætte din egen reklame op lige i midten med billeder og farver og sidens varme anbefaling til dine løsninger.

2) Hvordan afgøres det hvilke annoncer du får indtjeningen fra og hvilke jeg vil få penge fra??
Der er tre annonceblokke på hver side. Den store i midten (stort rektangel, som google anbefaler som det mest effektive format) er med din googlekonto tilknyttet. Jeg er endda så flink at skrive denne annonce først i koden, så du får de dyreste (mest omsætningsgenererende) reklamer dér. Min googlekonto er knyttet til de to andre annonceblokke: En annonce i toppen (leaderboard) og en kategoriannonce i menuen (linkenhed). Alt i alt skulle det give en ca. fifty/fifty fordeling af indtægterne.

3) Vil det være ok hvis artiklerne også bliver publiseret på min egen hjemmeside??
Nej, jeg kræver at alt indhold er originalt. Google bryder sig ikke om uoriginale sider, og det gør de besøgende sikkert heller ikke :) Dog siger aftalen, at du til enhver tid kan afbryde samarbejdet, hvorefter alle rettigheder til teksterne er dine.

Skyd løs! :)

Hilsen Anders

PS. Jeg har lige spammet dig med en email med vejledningen/aftalen, så du kan se nærmere på sagen. :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:52
Tak, Tommy.

Ja, du klarer sikkert sagerne selv, når det kommer til søgemaskineoptimerede sider. :) Tak i øvrigt for det fede link den anden dag til Blue Hat. Det er super læsning!

Hilsen Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:56
Hej Anders

Jeg synes, det lyder spændende og som en god ide. Er uddannet lingvist og kunne evt. skrive nogle artikler om sprog.

Er der særlige retningslinier for, hvordan teksterne skal være bygget op?

Kan du sende mig lidt mere info?!

Mange hilsner

Line

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 11:23
Hej Line

Det lyder interssant! Jeg har sendt dig en mail med aftale/vejledningen, som du kan se nærmere på.

Hilsen Anders

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 16:04
Hej alle

Vil blot sige tak for interessen for projektet - det er strømmet ind med emails og private beskeder fra interesserede, som alle har spændende emner at skrive om!

Hvis du først læser denne tråd om lang tid, så hold dig ikke tilbage. Der er plads til endnu flere skribenter!

Hilsen Anders

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:19
Hej Anders

Det lyder som en super ide, du må meget gerne sende mig en PM aftele og vejledning.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 23:08
Tak, Allan!

Jeg har just sendt dig aftalen i en email til din forretning.

Hilsen Anders

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:42

Hmm, god ide..!
men har kun en sådan stor interesse Pink Floyd :p

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 20:31
Hej Anders.

Lyder som en interessant ide.

Lad mig bare få noget info, er specielt intereseret i indkomstpotentialet.

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)