Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej hjælp til e breve

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

hej her i uge 47 har jeg team uge på min skole hvor vi skal være med til at lave en netcafe i afrika så skal jeg find virksomheder der vil sponsorere eller støtte med computer hvordan synes i at mailen eller brevet skal lyd 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicklas.

Taget dine tidligere indlæg om sponsorater af knallerter, computere, iphones mv. i betragtning. 

Hvilken skole og klasse er det der laver dette projekt? Hvem er kontaktlæreren på dette projekt?

Hvilken region, skole eller myndighed taler i med i Afrika til at varetage denne netcafe?

vh

Thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:44
Gå på iuc http://www.ikast10klasse.dk/Infoweb/Designskabelon8/Rammeside.asp?Action=&Side=&Klasse=&Id=&Startside=&ForumID=

Og gå i 10.d hvad for en myndighed i Afrika ved jeg ikke
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:15

Nicklas h brøndum:
Gå på iuc http://www.ikast10klasse.dk/Infoweb/Designskabelon8/Rammeside.asp?Action=&Side=&Klasse=&Id=&Startside=&ForumID=

Og gå i 10.d hvad for en myndighed i Afrika ved jeg ikke

Jeg ser intet om din klasses afrika-projekt på det link :-)

Hvem er din kontaktlærer på projektet?

Og du må gerne undersøge hvem i snakker med i Afrika (skole, myndighed el. lign.)

Mine bange anelser er at du prøver at udfærdige et forespørgselsbrev på et sponsorat til Afrika for selv at få en computer, men det er forhåbentligt ikke rigtigt vel?

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thasje:
Mine bange anelser er at du prøver at udfærdige et forespørgselsbrev på et sponsorat til Afrika for selv at få en computer, men det er forhåbentligt ikke rigtigt vel?

Enig, der er ikke særlig mange detaljer og det virker virkelig som en omgang fup. :)

Til Nicklas. Hvor dumme tror du folk er? Helt seriøst? Du starter det ene projekt op efter det andet og søger egentlig bare "sponsorater" hele tiden.

Du kommer overhovedet ikke med særlig mange detaljer overhovedet + Du virker ikke særlig..ehm..ja hvordan siger man det. Du lyder ærlig talt som en der prøver på at udfører scam, ærlig talt. Undskyld hvis jeg har såret dig på nogen måde.

Men efter at have læst dine tidligere indlæg, så virker du ikke som en "Sikker kilde". Hvis du forstårr, du fortæller overhovedet ikke særlig meget omkring det "brev" overhovedet.

Jeg håber at det her ikke er en omgang bullsh*t, for det at sige at det går til folk der er mindre bedre stillet end dig. Det altså simpelthen for lavt! Just sayin.

Undskyld, det her måtte bare ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Nej men min lære har ikke givet mig så mange detaljer
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:33

Jeg vil have beviser, ikke undskyldninger. Jeg vil have direkte beviser for at det her rent faktisk er et seriøst projekt og ikke bare et eller andet fupnummer. Jeg virker måske hård, men tænk på det sådan her. 

Hvis du kan overbevise mig om at der faktisk er noget over det her projekt, så kan du sikkert overbevise nogle flere om at det her er et "Seriøst projekt". Hvilket jeg ærlig talt ikke tyder at det her er. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
http://www.ikast10klasse.dk/Infoweb/indhold/Skoleåret%202011-12/Skema%20og%20årsplan/Årsplan%202011-12.pdf se under uge 47
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:13

Hej Nicklas.

Der står rigtigt nok entreprenørskabsuge. Det ændrer ikke ved din historik her på amino eller dine utallige forespørgsler på sponsorater til ting du mangler privat.

Jeg har endnu ikke sagt du er ude på at snyde nogen eller lignende, men hvis du ønsker at din idé skal blive til noget så er du ganske simpelt nødt til at komme med nogle informationer vi kan arbejde ud fra.

Således kan du jo passende oplyse først og fremmest:

1. Hvem er kontaktlæreren til dette projekt på din skole?

2. Undersøg og vend tilbage med hvem/hvor/hvad i snakker med i Afrika

- og eventuelt skrive en formålsbeskrivelse af hvorfor i ønsker netop dette projekt realiseret frem for nødhjælpsprojekter el. lign. (det virker i mine øjne lidt omsonst når man tænker på den situation der er i Somalia, Sudan mv.)

Jeg håber det kan hjælpe dig til at komme ud over rampen med din idé og dermed mane eventuelle fordomme om dig i jorden.

Venligste hilsner

thasje

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:18

Jeg må indrømme jeg tror sku heller ikke helt på den, med alle de sponsorater og gratis ting du har prøvet at få til dig selv, herinde. 

Jeg synes det her lyder som endnu et ynkeligt forsøg på at få sponseret en gratis computer. 

Hvad hedder den / de lærer som står bag jeres projekt her?, og har du en email eller andet kontakt info på dem?.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)