Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lysavis søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tidligere tråd om lysaviser døde, og jeg mangler stadig en lysavis.
Personen som jeg skulle sende PM svarer desværre ikke.

Jeg vil hellere lægge mine penge i en amino-forretning end i en fremmed forretning.

Hvis der er folk herinde der kan/vil levere lysavis eller hvad sådan en fætter hedder når det skal være rigtigt, vil jeg gerne kontaktes.

Der er plads til en avis på 190cm i bredden, men jeg er ikke sikker på at jeg har råd til at købe en så stor.

M.v.h

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:17

Måske er dette ikke relevant (hvis jeg tager fejl), men en lysavis er en lystavler der står og køre tekst fra højre mod venstre ikke? 

Hvis det er rigtigt, så tag ud forbi METRO, de har dem i forskellige størrelser :-)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:07

Jo det er relevant, og det er noget i den stil jeg efterspørger - - eller hvis en her kender en idé der er bedre.

De har dem i metro, men kun i meget små størrelser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:36

Hej Lone,

Jeg laver digitale skilte, dvs. en skærm du kan sende indhold til (billeder, video, flash osv). Vi laver mange tilpassede løsninger, fx, tekst der løber hen over skærmen. Du har set dem i supermarkeder, lufthavne osv.

Vi kan godt lave sådan en lysavis til dig til en god amino pris, men hvis du kan "nøjes" med billeder har vi en meget enkel model, hvor du bruger din egen computer og din egen skærm. Du sætter så en USB nøgle i din computer og så viser den alle dine billeder/videoer i et fast tidsinterval. Jeg har et link til vores gratis prøveversion i min signatur, hvis du vil prøve den. (Kører kun Windows Vista og Windows 7 (.NET 4.0)).

Du kan evt. sende en privatbesked til mig gennem amino eller maile mig på brian@greenweb.dk, så kan vi finde ud af en løsning der passer til dine behov - eller bare en snak om lysaviser :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)