Jeg har længe manglet et forum, på dansk, hvor vi i skilte / tryk branchen kunne udveksle erfaringer, finde hjælp og købe og sælge brugt udstyr og maskiner. Derfor har jeg nu oprettet et forum det kun omhandler disse emner. I kan finde det nye skilteforum på www.skilte24.dk Det er tanken at forumet skal indeholde emner omkring: -Skilte og folie -Storformat print -Tekstiltryk -Værktøj -Og hvad vi ellers kan finde på :O) Det er ikke meningen at tjene penge på forumet, og derfor er der heller ikke noget pr-budget, så jeg håber I vil tage godt imod det nye forum. Jeg skal dog lige advare og sige at der er tale om et standard forum, der er blevet oversat af mig selv i de sene nattetimer, så bær over med de taste og skrivefejl der er. :O) Jeg ville dog være glad for Jeres hjælp til at finde alle fejlene og til at få tilrettet forumet ud fra hvad der rør sig. |
Nyt skilte-forum
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Foliekniven.dk -Folie, Klistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling..
Her er det rigtige. :O) www.skilte24.dk Alle kommentarer velkomne. |
Hej Rune, Jeg syntes det er et godt initiativ. Der er jo en del storre engelske/amerikanske sites, men der har manglet et dansk ![]() |
Spændende - men synes du bør ligge lidt mere energi i det. Ved godt at Amino er et eksempel på at indholdet er blevet skabt i lidt kummerlige omgivelser, men det hænger jo så sammen med at der har været nogen ufattelige inspirende kilder herinde. Jeg synes i du bør fokusere lidt på det grundlæggende som design og skabe noget indhold i form af artikler som folk kan kommenterer på og på den måde sætte gang i siden. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Jeg vil selvfølgelig selv være meget aktiv i forumet, men håber MEGET på Jeres hjælp. ;O) Vi skulle gerne have forumet udbredt, så det bliver værd at besøge. Nogen gode ideer til hvordan vi gør? |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)