Jeps, For mange er det et problem at de møder sent. Alle ser at man møder til "direktørtid", men det er de færreste som ser, at samme person sidder der når de andre går hjem.
Det er faktisk det værste ved at være B-menneske. Man bliver vurderet på, hvornår man møder, og ik hvor meget man yder, eller hvornår man går hjem... Man bliver kaldt doven, fordi man møder et par timer senere, men når man så arbejder væsentlig over, så opvejer det ik engang synspunktet.
Som de er inde på i programmet, så er det ufatteligt, at vi i 2011 lever efter principper fra starten af 1900-tallet...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Livet er uretfærdigt - sikkert også for visse b-mennesker. But who cares ??
Fuck Jante, der holder fast i forældede traditioner og værdier fra industrisamfundets moralisering og snævre livssyn.
Det er jeg sikker på, at mange B-mennesker gør...
Det er lidt komisk, at vi har et samfund, som er indrettet efter A-mennesker, når hovedparten af befolkningen er B-mennesker. Dvs mange B-mennesker møder til A-menneske tid med dertilhørende forringelser i arbejds effektiviteten...
Jeg ved ikke noget værre end at skulle op 6.30-7 i kulde og mørke udenfor dag efter dag. Den går altså ikke for mig.
Hvordan er det med jer andre B-mennesker? Jeg har det sådan at det er om aftenen/natten at jeg er klart mest kreativ, tilgengæld er jeg langt mere produktiv om morgenen (efter 10).
Har det på samme måde... Mellem 10-11 begynder produktiviteten. Før det tidspunkt er det mere sådan lalalala...