|
A6 flyers
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hvis du har et færdigt design, kan vi gøre det fra dag til dag... + en dag til forsendelse selvfølgelig. Hvis du har et mere præcist antal, så gir jeg gerne en pris. |
Hej Janne, Vi kan også godt hjælpe dig med den opgave i MediaMouse. Du vil nok kunne få dem lavet billigere andre steder, men hvis du gerne vil have en god kvalitet og service, så er du velkommen til at tage fat i mig. Ved så lavt et oplag som du spørger på, så kan det kun betale sig at digitaltrykke dem. Har du nogen specielle ønsker omkring tykkelsen på papiret og overfladen (mat, bestrøger, semigloss)? Vi kan altid sende nogle papirprøver til dig på forskellige typer papir, hvis du er i tvivl om hvad det skal være. Skal der være tryk på begge sider? Jeg kan se at du har postnummer på Østerbro. MediaMouse ligger i Allerød, så vi er ikke så langt fra dig. Endvidere er vi tit på Østerbro da vi har en del kunderne i området - så der er også mulighed for at det kan blive afleveret. Alternativt så sender vi dem bare med pakkeposten - 300 flyers i A6-størrelse vejer trods alt ikke alverden :-) Hvis du har spørgsmål så er du mere end velkommen til at fange mig på mit direkte nummer 22 72 66 72 ![]() |
Hej Janne, Vi kan også godt hjælpe dig med den opgave i MediaMouse PB Tryk & Grafik. Du vil nok kunne få dem lavet billigere andre steder, men hvis du gerne vil have en god kvalitet og service, så er du velkommen til at tage fat i mig. Ved så lavt et oplag som du spørger på, så kan det kun betale sig at digitaltrykke dem. Har du nogen specielle ønsker omkring tykkelsen på papiret og overfladen (mat, bestrøger, semigloss)? Vi kan altid sende nogle papirprøver til dig på forskellige typer papir, hvis du er i tvivl om hvad det skal være. Skal der være tryk på begge sider? Jeg kan se at du har postnummer på Østerbro. MediaMouse PB Tryk & Grafik ligger i Allerød Gentofte så vi er ikke så langt fra dig. Endvidere er vi tit på Østerbro da vi har en del kunderne i området - så der er også mulighed for at det kan blive afleveret. Alternativt så sender vi dem bare med pakkeposten - 300 flyers i A6-størrelse vejer trods alt ikke alverden :-) Hvis du har spørgsmål så er du mere end velkommen til at fange mig på mit direkte nummer 22 72 66 72 40 78 40 88 ![]() /Jesper Vh |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Damn Peter... Er ret spændt på hvilke konsekvenser denne handling får ![]() Kom så Jesper du kan ihvertfald få ham til at give ![]() ![]() Ania |
Men jeg læste Jespers indlæg og skulle essentielt skrive det samme, så det nemmeste var at tage hans indlæg og strege de "ugyldige" ord ud og erstatte dem med nogle, "der virker" ![]() Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Ha ha... når Peter gør det så overlagt, som han gør det, så ser jeg det nærmere som god humor. Det er jo altid skægt at se, hvordan der flokkes om at give tilbud, når der er en uskyldig bruger, som kommer til at fortælle i forummet, at han/hun faktisk har nogle penge, som de gerne vil have brugt. Er det at afgive tilbud, "at nå bundmålet for virksomhedsdrift"? Eller er det, at lave sjov med situationen, ikke nærmere topmålet? |
Prøv Clasen Druck i Flensburg. De er hurtige og billige. mvh Ann |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)