Hej Debatører og tak til alle for responsen på gammel tråd vedr. webbureau. Lige nu søger vi investorer der er interesseret i at investere i vores firma indenfor virtual betting. Da vi gerne vil lave fortroligheds aftale med kommende interesserede vil jag undlade at skrive mere om projektet pt. |
Kapital søges til Virtual betting.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Vi takker for det gode råd. Ang. lovgivningen er stort set alle detaljer på plads. |
Virtuel betting er jo et vidt begreb, hvilke grene snakker vi om, er det betting for bagemestre eller er det sports betting? Det er det der interesserer mig og det er lidt langt at skulle underskrive en NDA for at få det at vide :) |
Et seriøst spørgsmål plejer også at kunne give et stk''s seriøst feedback? |
Hej Mark. Det er godt at du viser interesse ![]() Det drejer sig om betting på en ny måde, derfor den lidt korte forklaring men altså ingen farmerbetting ![]() |
Hej Jeg syntes at det lyder meget intressant. Jeg er sammen med en mindre gruppe investore som kikke på forskellige af muligheder. En af disse har erfaringer med både poker og sportsbetting. Skriv venligst på j@zinck.biz. Jeg ser frem til at høre fra jeg. Med venlig hilsen Jens |
Du er velkommen til at kontakte os ang. dit projekt. Vi er en kapitalfond der investerer i tidlige IT virksomheder. Vores fond er stiftet er private der har skudt penge og ikke mindst kompetencer i fonden. Vi har bl.a. en person der har tjent mange penge på online betting mv. Ham ville vi udover et evt. capitalindskud kunne tilbyde din virksomhed kontakt med - kloge penge. |
Mvh.
Jakob Sand, CEO
Capital+, www.capitalplus.dk
Vækstkapital til IT-værksættere
Vi vil gerne takke alle der har vist interesse for vores tråd. Det har næsten været overvældende med de pm´s vi har fået fra interesserede. Som vi allerede har skrevet til nogle af jer, er vi færdige med det fulde oplæg primo Juni, og vil derfor gerne have at alle dem som i fremtiden er interesseret i at høre mere, sender os en pm med jeres kontakt oplysninger så vi kan vende tilbage til jer. Ellers vil vi selvfølgelig stadig besvare evt. spørgsmål vedr. projektet, dog ikke i detaljer endnu ![]() |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)