Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i Bosnien med gode muligheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg er en fyr på 29 år og har boet i Danmark i mange år, indtil jeg for 3 år siden valgte at flytte tilbage til Bosnien, hvor jeg i øvrigt også kommer fra. 

Hernede har jeg startet et firma med kæmpe potentiale som er allerede efter 3 år med hårdt arbejde blevet anerkendt på markedet.

Gennem mit arbejde møder jeg en del folk hernede som kan give meget gode muligheder til firmaer som gerne vil begynde produktion i Bosnien. F.eks. er det meget interessant for tekstil virksomheder at outsource herned pga. lave lønomkostninger, men også pga. den støtte de ville kunne få af vores stat ved evt. investering og produktionsopstart og selvfølgelig ansættelse af lokalt arbejdskræft. Mange italianske virksomheder har valgt at investere hernede og de arbejder for det meste indenfor sko-industrien. I vores kommune er der 5 forskellige firmaer som er blevet opkøbt af italienske virksomheder som eksporterer og placerer de producerede varer på europæisk marked, bl.a. også det danske market.

Hvis nogen skulle se muligheder i opstart af produktion i Bosnien, må I meget gerne konakte mig, og jeg vil med glæde hjælpe jer med svar!

MVH!

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Kender du til nogle fabrikker i Bosnien, hvor man kan få produceret stof med sit eget print?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)