flash banner i debat indstillinger??
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Hej Nogen af jer der ved om man kan have en lille flash banner kørende i sin debat bundbanner ting ?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-11-2011 kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Nogen af jer der ved om man kan have en lille flash banner kørende i sin debat bundbanner ting ?
Det tror jeg da ikke...
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Det tror jeg da ikke...
I såfald er muligheden fjernet. Jeg har da tidligere haft en swf fil kørende som banner.
Men husk, at de med visse adblocker-tilføjelser og gadgets uden understøttelse af flashplayer ikke vil kunne se banneret, hvis det er lavet i flash .
Dbh. John
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Men husk, at de med visse adblocker-tilføjelser og gadgets uden understøttelse af flashplayer ikke vil kunne se banneret, hvis det er lavet i flash.
Det skal bare laves rigtigt :-)
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
... men lige for at vende tilbage. Så er der i hvert fald en bruger med det her . Men jeg tror det er lagt på, under de gamle indstillinger.
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Men husk, at de med visse adblocker-tilføjelser og gadgets uden understøttelse af flashplayer ikke vil kunne se banneret, hvis det er lavet i flash.
Det skal bare laves rigtigt :-)
Ser spændende ud. Så vil du tilføje de 5 dofollow links udenfor banneret?
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
... men lige for at vende tilbage. Så er der i hvert fald en bruger med det her . Men jeg tror det er lagt på, under de gamle indstillinger.
Lones kreative signaturbanner kan ikke ses på en iPad2 :)
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Det var også mere et indspark til flashbannere på Apple enehder. Ikke fordi du får flash til at virke, men de ser i det mindste GIF versionen, i stedet for et tomt felt. Sidst jeg prøvede, kunne jeg ikke få lov til at embede flash bannere i min signatur, eller profil.
Jeg har vist kun et link i min signatur. Det har du ret i, det er faktisk ikke synligt.
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Sidst jeg prøvede, kunne jeg ikke få lov til at embede flash bannere i min signatur, eller profil.
Jeg har testet med et gammelt flashbanner lige nu i skrivende stund. Og man kan godt embedde swf filer (flash).
EDIT: Og så tilbage til det "almindelige" banner. Flashbanneret kunne embeddes ved at indsætte det som en Youtube film.
Svar