Hvor mange bliver 500 personer så til i løbet af de næste 7 måneder? Ja, jeg er nu på vej imod de 500 netværkskolleger i det MLM-selskab jeg joinede 31/3 i år, og som er mit tredie af slagsen. I begge foregående MLM-selskaber arbejdede jeg seriøst og vedholdende sammen med mange andre dygtige personer, hvoraf mange af os opnåede meget store passive indtægter. Naturligvis er ambitionen også denne gang at føre teamet frem blandt de mest succesrige i verden, og som jeg har skrevet andetsteds er det da motiverende at tjene mere end landets statsminister, i en forretningsmodel man driver på deltid med minimal investering og risiko uden faste arbejdstider og chef. Nåja, det er heller ikke slemt at ens passive indtægter er konstant stigende, når først man har fået hul på netværksbygningen. At sidegevinsten er masser af nye bekendte, hvoraf mange ender med at blive nære personlige venner, rejser, personlig udvikling og nye færdigheder - det tager vi med :-) Vores team afspejler samfundet med hele dens variation, fordi MLM er for alle der vil, for der SKAL ydes - i det mindste indtil andre kræfter trækker læsset. MLM er i sandhed det 21. århundredes forretningsmodel, fordi stadig flere mennesker forstår, at de må tage ansvar for deres egen økonomiske fremtid, og denne forretningsmodel nemt forenes med eksisterende virksomhed/job/pension/studier osv. MLM-tanken ser vi i affiliatestrategier overalt idag, hvor vi belønnes af folk vi henviser/introducerer som kunder, og i de sociale mediers strategier omtalt i anden tråd her på MLM-afsnittet. Tillykke til alle jer netværkskolleger: vi er fantastisk privilligerede - det er bare at sætte den ene fod foran den anden! Bedste netværkshilsner MVM
|
Hvis 1 person bliver til 500 på 7 måneder.....
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)