Kære Amino'er Jeg er en super dygtig og veluddannet programmør. Jeg studerer Datalogi på 4. år ved Datalogisk Institut på Københavns Universitet, og jeg har i en længere periode forsøgt at få gang i en omgang freelance arbejde. Jeg kan løse mange forskellige IT opgaver, men primært programmerings opgaver, endnu mere specifikt inden for webudvikling, php og diverse CMS systemer. Det som jeg søger er en partner, jeg forestiller mig en grafiker, som kan bruge mig som programmør, det vil sige, han får opgaver på hjemmesider, men sender programmeringen videre til mig. Nogen af jer der har nogle gode ideer for mig, hvor kan jeg lede? Bør jeg bare vogte over Amino Freelancer hele tiden? Eller er der nogen af jer der eventuelt kunne bruge mig? Med venlig hilsen Christoffer Hallas |
Hej Christoffer,
Hvis det ikke er vigtigt for dig, at det nødvendigvis er en person, der er 25 år eller yngre, så kan du evt. oprette en tråd i "det store forum", for at få flere reaktioner.
Men det er nok en god idé, at du holder et eller flere møder med interessante personer, inden samarbejdet skydes i gang, således, at du er sikker på, at der er grobund for et længerevarende samarbejde.
Held og lykke med at finde den rigtige partner.