Jeg vil i denne debat. Prøve at synligøre nogle af de problem stillinger, som visse af mine kunder har.
Og også komme med et par løsninger.
Tit får jeg tilbud Kanvas salg, både varme som kolde.
Det er fint. Og jeg er glad, hvem vil ikke være dette. Men jeg må også bide mig selv lidt i armen, når jeg ser folks Sites. (Min egen er ikke for god det inrømmer jeg). Men jeg har stadig Kunder der kommer ugenligt. Og tegner 3 til 1 års Marketings kontrakter med mig. Så en Hjemmeside er ikke det vigtigste som jeg ser det.
MEN ! når folk kommer til mig. Og gerne vil have øget omsætning. Er det lidt skæmmende, at de ikke selv har tænkt på at lave en E shop på deres site først.
De fleste af mine løbende aftaler. Har slet ikke tænkt på at få en E shop op at køre på deres site. Og det er tiltrods for at alt deres kontakt. Er sket igennem deres site.
Jeg skriver dette til trods for at jeg nu, kan ødelægge mine egen muligheder for flere jobs. Men som kørende iværksætter, og venlig Person. Vil jeg derfor gerne hjælpe folk lidt.
Hvis du har noget du har nogen som helst form for mulighed for at sælge online. Så put da den web Shop op med det samme. Dine kunder er jo alligevel på din site for at tjekke dig ud.
det koster jo intet i forsendelse. Hvis det drejer sig om Generel software du sælger. Og Alt software kan nemt sælges Online.
Jeg har konkret. En Software udvikler. Der gerne vil have mere salg. MEn ved ikke hvorfor han ikke kunne få flere kunder.
Han kontaktede mig, Og inde for 3 Mdr. Bare ved at lave en Web shop. Øgede han omsætningen med det samme.
Der efter gik vi igang med en Marketings kampagne for at finde ekstra kunder til ham.
Mit råd til jer der ude.
Få nu den shop op at køre. Det skader jo aldrig.
Der efter kan i hænge i røret og fange andre kunder.
Sitet skal jo også tjene penge for jer.
Held og lykke til jer der ude.
Mvh. Jim A.
(OCM).
Onthecloud-marketing.com