Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind... Fattig studerende.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Aimino. 

Jeg begyndte at studere i August, og ligesiden har min økonomi set dårlig ud. Det er selvfølgelig meget generelt for de fleste studerende, men jeg ser helst at jeg får nogle flere penge ind på kontoen udover min SU samt de sølle ekstra 2.000 kr. om måneden for mit 'elskede' arbejde som mødebooker

Jeg læser markedsføring, og det kunne være relevant at finde noget arbejde som relaterede til det jeg lærte om i skolen. 

Markedsføring og salg
Økonomisk Styring
Regnskab analyse
Micro 
Kommunikation (Skrive til virksomheder, kunder eller private - Formalia)

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde hjemmefra med salg, service osv. 

Derfor vil jeg høre jer her på Amino.. Har i nogle ideer til hvad jeg kunne undersøge? Eller hvad jeg kunne starte med at gøre?

De bedste hilsner 

Mads

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:16

Hej Mads.

Hvad er du god til?

Kan du fx programmere? eller er du skide god til at lave flotte bannere el. noget andet?

Eller kan du fx skrive gode artikler?

Hvis du fortæller lidt om hvad du er god til, så er det nemmere at rådgive dig..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:34

Bare en oplagt ide; lav en blog hvor du sammenfatter de ting du lærer på studiet (jeg ved at man læser MEGET unødigt ævl på alle studier). Hvis bloggen er ordentligt skrevet og lavet kan folk med interesse for marketing jo bruge den som et opslagsværk, en inspirationskilde, en hjælp til at bestemme om de skal starte på et marketing-studie el. lign. 

Der går god nok nogle måneder inden de første kroner kommer i kassen, men hvis du gør arbejdet rigtigt kan du sagtens opsige dit mødebooker job i løbet af kort tid.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)