Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

P - > Præmie for feedback af FootballBizz.com

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her kommer lidt af mit feedback :)

Jeg synes dit logo ser rigtig flot ud, og det første man ligger mærke til når man kommer ind på din side er at den omhandler noget med fodbold, takket være dit logo.

Dit tema er meget flot og passende til din hjemmeside. Jeg tænkte på om du nede i footeren kune sætte en bold ned, synes det vil se lidt pænere ud.

Af mine egne erfaringer så vil jeg råde dig til at fjerne Facebook-modulet, da du kun har 4 likes. Dette råd fik jeg fra en Amino da jeg også vile have feedback fra min tidligere blog. Når du får flere likes vil jeg helt klart anbefale at sætte den på igen, da du viser dine besøgene at du faktisk har trafik på siden her!.

Jeg ved ikke om du har Google Analytics på din blog, men hvis ikke, så få det sat på. Det giver dig et godt overblik over dine besøgende på din side :)

Når man trykker på din Sponsor -Logopaint.com så ville det være bedre at du åbner siden i et nyt vindue, og ikke det same vindue. Kun et tip.

Flot du har inddelt dine indlæg i kategorier, og at det så er på din side er endnu federe! Jeg har ikke set mange blogs der har delt sine indlæg op i kategorier, alle indlæg plejer typisk at være i Uncategorized. :)

Din side er engelsk, så skal resten af siden vel også være det. Ikke?. Under alle indlæg står der HER KAN DU INDSÆTTE REKLAME - Jeg synes du skal ændre teksten så den står på engelsk. Insert your ads here, eller noget lign.

Fedt du har en Amazon Store, hvor du sælger et par bøger :)

Ellers ser resten fin ud :)

Det var hvad jeg havde.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:23

Hey Hassan 

Først - Fed feedback - jeg tager det hele til mig:)

*Når du siger footeren - kan du så være mere præcis?

*Facebookmodulet skal nok blive fyldt når jeg launcher sitet:)

- vil rette de andre ting som du har nævnt.. takker

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 08:12

tror også at jeg bliver nød til at lave bloggen lidt breddere, så der er lidt mere plads til tekst:)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:47

Manageren:

* Hvordan skulle jeg få disse links fra andre fodbold blogs?  igen rent praktisk, da jeg er idiot indenfor området..

Skrive en mail til dem - tilbyde dem en god artikel eller andet. Find ud af hvad du kan tilbyde dem - spørg om de vil have det, og få så et link retur.

Manageren:

* Når du siger at jeg skal smide de vigtigste søgeord i titlen, hvordan skulle det så rent praktisk gøres?

Du går ind i det plugin du bruger, og så når du kan skrive din titel skriver du det vigtigste søgeord først :)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 17:56

takker:)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:34

Hej Peter.

Det jeg mener er at du fx. kunne sætte et billede af en fodbold ned i footeren. Eller sætte noget græs, og måske et fodbold mål :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Super spændende projekt, du har kastet dig over. Du søger feedback, og her følger mine fem cent.

Visionerne?

Jeg ville starte med, at få besvare disse spørgsmål, så jeg havde et klart mål med bloggen:

- Hvorfor vil jeg have en blog?

Du har sandsynligvis et helt klart mål omkring hvorfor du nu er startet på denne blog, ellers skal du finde det hurtigst muligt, således, at du kan holde fokus og holde motivationen oppe.

- Hvad interesserer mig?

Du skal have fat i dine interesser. Når du skriver/videreformidler noget, som du interesserer dig særligt for, så kan man som læser læse det mellem linjerne. Det gør, at man gerne vil komme tilbage senere, fordi man bliver afhængig af at mærke den passion.

- Hvad kunne interessere andre?

Når du har fundet det eller de emner, du i særlig grad skal behandle på din blog, så skal du spørge dig selv, om det kunne interesse andre. For uden interesse udefra, er der ikke meget sjov ved at have en blog.

- Hvordan skiller sig mig ud fra mængden?

Der er i forvejen en del blogs, der skriver om fodbold-marketing, så du skal nok se på, hvordan du skal differentiere dig fra konkurrenterne. (Jeg kommer med mine bud længere nede)

- Hvem skal jeg rette mig imod?

Hvem er din målgruppe? Du har en stor viden omkring fodbold og management, og derfor kan du sandsynligvis sammensætte større analyser, der kunne bruges på et lidt højere niveau. Men spørgsmålet er, om det er det værd, at satse på en meget smal niche.

Eller om du skal prøve at gå i begge lejre, så du både har de hurtige nyheder, som hovedparten kan forholde sig til, samt de tunge emner, som de personer oppe i de højere lag interesserer sig for.

Designet?

Jeg synes, at logoet er supergodt - ditto med sloganet. Men herfra falder korthuset sammen i min verden. Jeg synes, at der mangler noget sjæl på bloggen. Hvorfor kan jeg ikke dufte det nyslåede græs eller pengene, der fosser ud af klubkasserne?

Det hele er meget hvidt og gråt, og det betyder, at artiklerne virkelig skal have noget pondus, før man bliver "skamkunde" i forretningen, og vender tilbage på bloggen i ny og næ.

Derudover kunne det være godt med en bedre titel på forsiden, som en anden vist allerede har nævnt. Det kunne også være en god idé med en lille tekst eller lignende på forsiden, så man hurtigt blev introduceret for bloggens formål, selvom brugerne selvfølgelig ikke altid kommer ind via forsiden.

Annoncerne er noget, jeg har lagt særlig meget mærke til på din blog. Og det er ikke for det positive. Du har simpelthen for mange, og de stjæler for meget opmærksomhed, fordi de ikke er tilpasset indholdet.

Jeg ville prioritere indholdet over alt andet, ellers virker det som om, at du kun er interesseret i at tjene nogle hurtige penge på annoncerne.

Hvis du vælger at få et unikt design til bloggen, så kunne man tænke annoncerne ind i designet også, således, at det hele blev mere harmonisk, og man rent faktisk fik lyst til at klikke på annoncerne, fordi de havde relevans for den pågældende side.

Her er vi lidt igen tilbage til målgruppen. Vil du fange de hurtige kliks på annoncerne, eller vil du have stor troværdighed, således, at du opbygger en fast skare af brugere.

Ideer til unikt indhold?

Umiddelbart ser det ud til at mange af dine nyheder er omskrevet. Jeg ved godt, at det er den nemme løsning, men hvis du skulle gå hele vejen, så skulle du selv producere noget materiale til bloggen.

Det ville betyde, at brugerne havde endnu en god grund til at besøge din blog, mens det samtidig også kunne have en viral-effekt for dig, hvis du kunne få en masse links og omtale omkring det materiale.

Personligt synes jeg, at det kunne være fedt, hvis du interviewede nogle forskellige eksperter enten via Skype, så du lavede podcasts - eller via video.

I behøver ikke nødvendigvis at være i samme rum på video. Man kan også lave en todelt skærm via Skype. Opsætningen er ikke altafgørende. Stærkt indhold slår alt. Lyden skal dog være i top, ellers løber man hurtigere end Messi på en friløber.

Du kunne også dele noget af din viden, eller du kunne tage fat på nogle konkrete cases. Måske nogle klubber, der har tænkt innovativt, du kunne lave en analyse omkring en klub eller du kunne lave en debat - muligvis med flere deltagere igen via Skype.

En mulighed kunne selvfølgelig også være, at foretage nogle interviews på skrift. Men lyd og billeder er bare fremtiden i mine øjne, så det burde du nok fokusere på nu, hvis du skal stå stærkere end konkurrenterne på markedet.

Det var min feedback. Muligvis en smule kritisk, men forhåbentligt også en smule konstruktivt.

Held og lykke med bloggen!

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 15:54

Mega god feedback - har taget det hele til mig og giver dig  5 stjerner:)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:58

Manageren:

Mega god feedback - har taget det hele til mig og giver dig  5 stjerner:)

Mange tak. Super, at det kunne bruges.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)