Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tid kommer en ekspres-pakke?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bør i dag modtage en pakke. Leverandøren har i går afsendt den ekspres, så den bør vel komme før de andre pakker?

Jeg har forsøgt at slå ekspres op på post.dk, men finder kun lørdagsekspres og jetdirect. Jeg håber sq ikke at de har sendt med jetdirect - det ser godt nok dyrt ud!

Nogen, der har et link til reglerne for levering af eksprespakker?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:12
Dette stammer fra postdanmark.dk

Du kan sende breve som Post Exprès. Dit Post Exprès brev forsyner du
med etiketten "Post Exprès" på adressesiden, og du kan indlevere brevet
på posthuset eller til postbuddet i landdistrikter. "Post Exprès"
etiketten henter du på posthuset.

Post Exprès afleverer vi hos modtageren hverdagen efter indleveringen (mandag-lørdag) inden kl. 9.00. Hvis for­holdene hos
modtageren gør, at aflevering inden kl. 9.00 ikke er mulig, udskydes fristen til kl. 10.00.

Hvis et Post Exprès er forsinket mere end 6 timer, og denne forsinkelse skyldes forhold hos Post Danmark, som Post Danmark
kunne eller burde have undgået, betaler Post Danmark en godtgørelse på 500 kr.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:54
Lige en opdatering:

Pakken kom kl. 12.00 - lidt senere end det almindelige pakkebud. Jeg forventede naturligvis, at PostDK krediterede ekspres-gebyret, hvilket de samtykkede i.

Postmanden, der kom forbi med pakken var dog yderst fleksibel og venlig. Han kunne ikke tage dankort, men så kørte vi sammen ned til den lokale postbutik, hvor han indleverede pakken, hvorefter jeg afhentede den øjeblikkeligt :-) Lidt sjovt scenario - det har jeg faktisk aldrig prøvet før.

Umiddelbart vil jeg dog mene, at hvis der er forsinkelser for en ekspres-pakke (der er jo en grund til at jeg vælger denne type forsendelse), så bør PostDK øjeblikkeligt og uden ophold rekvirere en taxa, som kan køre pakken ud. Måske taber PostDK lidt penge på den bekostning, men det er, hvad jeg ville gøre for mine kunder, hvis jeg havde klokket i det. Hellere tabe lidt penge end at have utilfredse kunder, mener jeg.

At jeg så ikke kan klantre PostDK for at indholdet af pakken så også var forkert, er en anden sag...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)