Jeg har endelig fået lavet et nyt design til min virksomhed, NuvoMedia. Nu vil jeg naturligvis gerne have noget feedback på siden. I skal ikke holde igen, alt kan bruges. Her er et link til siden: http://nuvomedia.dk Hav en fantastisk aften. Med venlig hilsen, Nicolai Busekist Ohlsen. |
Forsiden
Forsiden er svært at finde ud ad det er som om 2 billeder der er ovenpå hinanden det gør ser mystiske ud o jeg mister med det samme troværdigheden over siden lav en nye forsiden
logoer omkring dine ydelser
logoer undersiderne wordpress front udvikling mv. lav hver af dem i forskellige farver gerne i det siger normalt ser en wordpress side mv.
Banner mv tekst farven og baggrunden
Banner kan ikke læses helt hvad står skriv i skrift type der kan læse og brug farver langt væk fra baggrunds farven, flere steder ses tekst farver brugt tæt ved baggrunds farven , vælge farver langt væk fra baggrunds farven.
Kontakt siden
Frem med jeres cvr nummer det skaber troværdighed.
interne links
Lav mere omkring hvilken koder i arbejder og mere hvad betyder de ord vis i besidder en viden omkring dette og udnyt det til oveni at skabe en interne link struktur på siden , hver gang et kerne ord nævnes linker i til en siden der omhandler dette hvad er = wordpress , php koder mv kunne siderne omhandle start på den side med h1 omkring dette kerne ord.
Grafik mv
vis gerne mere jeres kundskaber ved at skabe en side der bare siger i er super web designer i kan det hele lav levende banner , interne struktur på siden , vis er i de bedste ved siden , mange når ikke at kigge referencer da kigger på jeres design altså man har ikke alle klikke mange vil kun klikke på forsiden og så videre derfor vigtigt man viser lidt af hvad man kan fra start af det giver kunder