Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentoløsning der kan printe GLS-labels og integrere med e-conomics. I fremtiden integreret med kassesystem og håndscanner.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ønske til nuværende løsning:

Jeg skal have lavet således at en Magentoløsning kan integreres med GLS' løsning, så jeg direkte fra Magento kan printe labels på alle dagens ordrer.

Derudover skal systemet også være integreret med E-conomics. Der skal også være lagerstyring, og jeg er i tvivl om jeg skal bruge Magento til dette, eller om det lagerstyringsmodul der er til E-conomics vil kunne gøre det.

Jeg har kigget lidt på disse løsninger: Link

Jeg skal dog bruge det på en del sider, som jeg videresælger hvorfor beløbet hurtigt løber op til deres priser. Derfor er jeg interesseret i at købe modulerne, men jeg kan ikke umiddelbart finde noget.

Fremtiden:

Da der skal sendes en del pakker, skal der på sigt implementeres noget med, at man kan scanne varerne ud fra lageret med en håndscanner således man er sikker på de stemmer overens med ordrerne.

Der må gerne være tænkt ind i det setup jeg skal have, at det på sigt kan blive kørt op mod et kassesystem i en fysisk butik, hvorfor det måske er bedst med et lagersystem i E-conomics.

------------

Er der nogle der har et bud på hvordan jeg skal tænke de overordnede løsninger ind i projektet. Ydermere er jeg interesseret i at hyre nogle til at hjælpe med implementeringen i mit nuværende set-up.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)