Hej Amino'er
|
Ingen venlige sjæle med noget input? :-)
Hej Amino'er
|
www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser
Hej MÅske ikke det råd du søger efter, men skift evt. arbejdsgiver. http://www.danaweb.dk/ - de gør netop det samme - i stor stil. De laver opsøgende salgsarbejde og sælger spandevis af hjemmesider. Så vil du gerne arbejde med salg af hjemmesider, så er det måske værd at overveje at skifte arbejdsgiver. JEg er sikker på at de nok skal dele ud af alle deres salgsfif :) Hilsen Morten |
Hej Timmah Der ingen genveje til et hurtigt salg når det gælder canvas salg, det hårdt, opslidende og tager tid! Er du vedholdende skal det nok lykkes, men giver du hurtigt op og ikke kontakter de kunder du har besøgt igen og igen, så glemmer de dig! God vind i jagten på nye kunder Mvh,. Michael |
Godmorgen :-)
|
Hvordan undgår man at blive opfattet som påtrængende, når man kontakter en kunde igen? Hvad plejer I at bruge som "påskud"? Og prøver I at sælge noget nyt, eller det samme som kunden sidste gang ikke ville købe? Eller er der mere tale om en "hyggesnak" for at holde linjen varm? |
Jeg har selv arbejdet med opsøgende salg, i it branchen. Når jeg skulle booke møder, gjorde jeg meget i at finde folk på google (AW), da jeg ved de er villige til at bruge lidt penge på deres hjemmeside. Så var de måske også tilbøjelige til at bruge penge på en ny hjemmeside. Du kan også kigge på krak og de gule sider, selvfølgelig også under dem som betaler for det inden på siderne. Dette fungerede hvert fald for mig. Håber dette kan hjælpe dig lidt. MVH Hans |
Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!
Mange tak for dit svar Hans, det lyder som en god idé det med google adwords. |
Kan anbefale dig at besøge bni.as , som er verden største netværksorganisation. Jeg er selv medlem af gruppen her i Vesthimmerland, og har fint succes. Prøv at læse lidt rundt derinde, og meld dig til som gæst i dit lokale område - hvis der er en plads ledig. Hvis du forstår at udnytte BNI vil du kunne finde kunder så let som ingen ting! Jeg vil ikke gå så meget i dybden med, hvad BNI er - læs det på hjemmesiden. Jeg vil dog selvfølgelig svare på spørgsmål, hvis du har dette :) |
Det var så lidt. evt så jeg lige en af de andre aminoer lavede et oplæg med lead generering på hans hjemmeside. Evt kunne du også prøve det. Hans hjemmeside hedder LeadDoubler.com Mvh Hans |
Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!