Hej allesammen, efter jeg kom hjem fra at have arbejdet i Kina i to aar startede her i sommer en virksomhed som skal kunne give samme oplevelse til andre unge mennesker. Jeg er nu blevet faerdig med min hjemmeside og facebook side, og ville blive rigtig glad hvis jeg kunne faa noget feedback paa design, og formidling af mit produkt. Her er hjemmesiden: http://Trychina.dk/ Paa forhaand tak, Rune. |
Tekst størrelse
Tekst størrelse bloggen er størrelse 10 lidt for lille tekst størrelse og siden er 15 det ok lille smule stor men vælge en af størrelserne de fleste sider vælger 11-12
menuer
Der er kun 3 menuer lav mere målrettet mod hvor kan se under emmer vigtigt
indkomst måneneden
hvor let er det at få job
altså nogle enkel sigende titler i menuen der gør hurtigt man finder sine info
video
gerne lige videoer på siden
social aktive
Husk være social aktive facebook firma side , google+ , twitter side og lige disse knapper på din siden
interne links
Mere interne struktur over siden , hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til den side hvor der en siden der omhandler dette kerne ord lige som her på amino.dk derved lave nogle flere sider der omhandler lige dette under emme målrettet lige som en lille ordbog eller en wiki side som på amino.dk
kontakt siden
kunne jeg ikke finde lav den med alle grunde info mail , telefon nummer , kontakt formular , cvr nummer gerne vis haves sådan et
Titlen
Husk udnyt google viser op til 67 tegn udnyt det og lav unikke gode lange titler på hver side
Billederne
Giv dem titler og tags derved findes de i google billedet søgning