Det har jeg prøvet ;-) |
Altså du har:
Lavet en fresh install, tjekket at alt virker korrekt også bagefter kopiret MySQL databasen over på den nye install?
Det har jeg prøvet ;-) |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Altså du har: Lavet en fresh install, tjekket at alt virker korrekt også bagefter kopiret MySQL databasen over på den nye install? |
Jep. |
Jammen så må der ligge en fejl i MySQL databasen et sted. Som regel er det siteurl / home i wp-options der er sat forkert hvorfor jeg bedte om URL'en. Ellers må du jo bare kopier de tabeller med data i over på den nye install eg. wp-comments, wp-posts etc Som sagt er det lidt svært at hjælpe når man ikke selv sidder med det :) |
Det virker nemlig bare mærkeligt, eftersom jeg ikke har pillet ved noget, da jeg flyttede det. Hmm.. |
Ja syntes os det virker lidt underligt, vil gerne prøve at kigge på det hvis jeg kan få nogle login detaljer, men kan ikke love jeg kan løse det selvfølgelig. |
Har du en Skype jeg eventuelt kan tilføje? |
Ikke fordi jeg skal sige, at Unoeuro ikke er gode nok til andet end Wordpress, men skiftede netop fra Unoeuro til MeeBox, da jeg ikke ville have problemer med mine blogs, og at det bare skulle køre uden problemer. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Jeg har ikke rigtig haft problemer med dem, udover at jeg synes det er lidt røv at ekstra databaser koster. Dog synes jeg deres interface er fedt, hvorimod Meeboxs interface ikke er ret pænt. Problemet var at jeg havde glemt at ændre databasen med prefix, da jeg havde skiftet prefix på min side grundet kun én database. De bedste hilsner |