Jo tak :-) Vi fangede helleflyndere op til 50 kg, og det var noget vildt fiskeri....! |
Du burde have egen Youtube kanal - på den måde ville du kunne tjene lidt reklame kroner:)
Jo tak :-) Vi fangede helleflyndere op til 50 kg, og det var noget vildt fiskeri....! |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Det lyder spændende - hvordan det? Jeg har faktisk en Youtube-kanal, men det er ikke mig, der har lavet undervandsvideoen. Her er min Youtube-kanal: |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Super fed video! Tillykke med omtalen, trafikmæssigt er EB.dk ikke det værste sted at blive nævnt |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ikke dårligt må man sige :) Godt gået! |
Jeg takker - og det er rigtigt at eb.dk i den grad kan skabe trafik.... I øvrigt har historien fået en ny vinkel i Norge, hvor historien nu er at en norsk helleflynder er Youtube-favorit, og derfor er den røget på nrk.no igen :-) Videoen har nu rundet 136.000 visninger på Youtube. |
Tillykke! Det er fandme godt gået :) |
Tillykke, godt gået! Og fin lille film. Fedt de lige slipper den fri bagefter Dbh Michael |
En lille update: Helleflyndervideoen er nu set af over 192.000 på Youtube, og da den blandt andet er lagt på Lokalavisen.dk, hvor de selv hoster den (og her er den set af cirka 8.000 personer) - så er helleflyndervideoen nu set af mere end 200.000 personer. Programmet hvor man kan se mere af den slags, bliver sendt fra mandag 21. november... |
Hvordan har du tager videoen ? |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt