Med et undervandskamera på linen. Det undervandskamera er sat op med diverse hjemmelavede styrefinner og ekstra vægt - det var et 'Ole Opfinder'-projekt min medfisker havde gang i :-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Så filmen for noget tid siden og må sige at den er rigtig godt lavet, ikke noget at sige til at den har fået mange seere, da jeg også tror at den spreder sig som ringe i vandet viralt!
Vil bare lige fortælle at det er i aften tv-programmet kører over skærmen på dk4. Jeg har her sendetiderne for denne uge, og det giver - selv for travle iværksættere - en chance for at se programmet:
Mandag 21. november klokken 22:00 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Tirsdag 22. november klokken 07:30 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Onsdag 23. november klokken 08:00 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Onsdag 23. november klokken 23:30 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Fredag 25. november klokken 15:00 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Lørdag 26. november klokken 07:00 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Søndag 27. november klokken 08:00 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet Søndag 27. november klokken 23:00 Havfiskeri i Djupvik (1:3): Fiskemagasinet
Men hvorfor bruger du ikke muligheden for at indsætte et link i teksten under din video jeg kan se 2 www adresse men man kan ikke trykke på dem :( det er en skam med så mange besøg