Så røg jeg igen på eb.dk med en fiskenyhed, og det gjorde at den videoteaser som min medfisker har lavet, nu er set af over 100.000 personer bare på Youtube. Derudover kommer diverse sites, som har fået den ind i deres eget system og hoster den selv.
Det drejer sig om noget video vi har fået af en helleflynder der angriber. Det er forrygende billeder (hvis jeg selv skal sige det :-)) og ikke noget, der i så stor stil som i mit program er set før.
Her er klippet:
Programmerne fra Norge - der indeholder dette og en stribe andre undervandsklip - har premiere 21. november klokken 22.00.
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Tillykke med de 100.000 youtube views på et døgn jeg håber det giver gang i din hjemmeside
Det gav helt sikkert nogle ekstra besøgende til www.fiskemagasinet.dk - og så gav det jo et fint link både fra nrk.no og fra eb.dk, som jeg går udfra ikke skader noget :-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk